{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.097 visninger | Oprettet:

Fra yzf 750 r til ?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en kammerat, som jeg kører meget med og han skal have ny cykel.
Pt. ruller han rundt på en Yamaha YZF 750 R fra 1995, evt. tjek nedenstående link for specs:
http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_yzf_750_r_1995.php

Han er ude efter noget hurtigere, både i optræk og på toppen. Prislejet er max 45k. Det må gerne være en ældre maskine, dog ikke ældre end 1994 ca..
Håber I har nogle bud på cykler der kunne være interessante!
Det kunne være noget ala FZR 1000..
Ps. hans nuværende cykel er til salg.. http://www.123mc.dk/yamaha-yfz-750-r-sportracer/mcid-66890s5

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fra yzf 750 r til ??
  • #1   10. maj 2013 Bliver sgu nok svært at finde en bil til 45.000 der er hurtigere i optræk og topfart end hans MC....

Bemærk at han i sin annonce sælger, fordi han skal have bil nr. 2.

smiley

• #3   10. maj 2013 At udskifte en YZF750R med en FZR1000 af ca, samme årgang er lidt som at tisse i buskerne, til at begynde med varmer det dejligt, men efter kort tid bliver noget koldt !!

I stedet for at skifte til en anden motorcykel af samme årgang ville jeg skifte til en så ny model som muligt og ikke se så meget på motorstørrelse, tophastighed og hk, så man kunne få glæde af den udvikling der er sket indenfor motorcykel verden indenfor f.eks bremser, undervogn, motorstyring, chassis, ABS og alt muligt andet.

Yamaha R6 eller lignede fra de andre mærker kunne være et bud !!!
    Hvis pengene ikke rækker ville jeg blive ved YZF`en indtil der var lidt flere $$$ på konto`en

• #4   10. maj 2013 Lasse J: haha point taken!! smiley
    Dan D: Jeg hører dig! - Gode argumenter du her fremfører, men fart er nu engang første prioritet for min kammerat. R6 bliver for småt, og R1 for dyrt smiley

• #5   10. maj 2013 Fart som første prioritet ....... den var ny.

Jeg tro han skulle bruge nogle penge på en trackday eller 2 så ændre han mening, men tør han det ?

• #6   10. maj 2013 Ja, dem kender vi sikkert alle et par stykker af smiley
    Det vil jeg nævne over for ham, FZR 1000 vil jeg også fraråde ham. YZF er trods alt efterfølgeren til FZR. Hvad med en ældre kawa? Evt. Zx9r fra 98 eller lign.?

• #7   10. maj 2013 Hvorfor skifte?? Den YZF kan faktisk rende fra et fejeblad smiley

• #8   10. maj 2013 Jo, den er slet ikke langsom.. Men bare stadig ikke hurtig nok tror jeg smiley

Kommentér på:
Fra yzf 750 r til ??

Annonce