{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.469 visninger | Oprettet:

Hyosung i DK {{forumTopicSubject}}

Hvor anerkendt er Hyosung egentlig i DK? Er det en udemærket cykel eller er det Kina/japaner på samme plan som feks. Jinlun? Har lige kigget på en og den koster immervæk 60.000,- for ny og det er jo også en slat penge hvis kvaliteten ikke er helt derefter..??

Vil også gerne hører fra folk der kører rundt på dem og hører deres erfaringer smiley

Fortsat god flyvdag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyosung i DK
  • #1   9. maj 2013 søg i forum , massere af læsestof.
    Kører ikke selv rundt på sådan en, men så vidt jeg er orienteret (herinde fra) er de kommet meget efter det mht. kvaliteten. Men den dag du skal sælge kommer du nok til at skulle acceptere et stort tab.


  • #2   9. maj 2013 Hej Dennis!
    Jeg har selv en Hyosung GT 250R, og er KUN blevet positivt overrasket over den... skal dog siges at jeg kun har kørt på den på lukkede områder, da jeg skal til køreprøve på mandag... men har flere venner og bekendte der har prøvet den og kørt længere turer, og de roser den kun:) Du får meget cykel for forholdvis få penge.. og der er flere steder man kan få den serviceret i DK, og kvalitet er udemærket, især de nye modeller, de skulle holde ligeså godt som så meget andet smiley

    Mvh. Thomas


  • #3   9. maj 2013 Jeg tror næppe der er problemer med dem som sådan.

    For lige at kigge lidt i den Sydkoreanske retning, så er en KIA CEED måske ikke verden mest ophidsende bil, men tyske ADAC har mere end en gang kåret den som det teknisk bedste der overhovedet laves - til stor ærgrelse for, Mercedes Benz, VAG og BMW.


  • #4   9. maj 2013 Der var lidt fejl på de første par årgange de lavede, men de skulle være kommet rigtig godt efter det smiley

  • #5   9. maj 2013 Min makker har lige købt en den kører enlig ok og sådan den er tre år gammel dog synes jeg at aluet irrer og deres chrom ruster ikke vildt inponeret men de er jo osse en del billigere end andet men ok maskine

  • #7   9. maj 2013 Jeg har haft en hyosung fra 2005 og det var ikke japansk standard, men heller ikke Kina. Det var et sted derimellem.

  • #8   9. maj 2013 jeg købte en fra ny i 06 og har den stadig.... gav selv 60000. havde en gs 500 før den. hyoen blev købt den gang fordi jeg ikke ville give det samme for en japaner der havde gået 30000 40000 km. du kan se i min profil hva der er lavet ved den i tiden løb. den er lige så let kørt som gs. trods vægten og v2 motoren har lækkert optræk.

    men markedet ser en del anderledes ud idag, du kan satme få meget mere mc for pengene, så tænk over hva er den mc du altdi har gået og savlet over, koster i forhold til hyoen. og prøv begge 2. en af tingene jeg finder som minus er hyos service interval. 5000 km. som vist er hævet til 6000 km. ca 2000 2500 pr gang. og er man en der har tid til mc, løber det hurtigt op på et år.


  • #9   10. maj 2013 tror de bliver stille og roligt bedre og bedre .... jeg har hørt snak om at de ikke kunne holde SÅ super godt nogen af dem , hvis de virkelig fik "tæv", men man hører sgu så meget, og vi lever ikke lige altid i et land hvor nyt er velkommen .. De ser meget fede ud !!

  • #10   11. maj 2013 Jeg har en Gt650r fra 2008 og er yderst tilfreds med den. Har ikke haft problemer med den overhovedet.
    Kan godt anbafales!


  • #11   11. maj 2013 Kende en der har en - damm noget lort, den køre nærmest kun til og fra værkstedet. Den nåede at flække koblingsskålen, smadre en tændspolen og fucke motorstyringen op 2 gange i løbet af 5000km - vil ikke røre sådan en, simpelthen for billig. Så køb dig hellere en CBR/Honet/VFR/FZ6 - dem har jeg alle set køre 100.00km, og stadig køre problemfrit. Min gamle CBR f2 havde kørt omkring 65.000km da jeg fik den, jeg har så kørt ca 30.000 km, og den har praktisktalt ikke haft nogle problemer + den har et serviceinterval på 12.000km
    Forstår simpelthen ikke man vil give de penge for det bras, de 60000kr den koster køber en fin CBR f4s for eks. Den har flere hk. støre arbejdsområde, bedre finish og højest sandsynligt køre den noget bedre + den måske har et værditab på ~ 10.000kr over en 3-4år, hvor koreaneren taber det når den køre ud fra forhandleren


  • #12   11. maj 2013 Chris G:

    Jeg kender også en der har en CBR, der er hønesyg, og jeg kender en inkarneret Honda mand der rystet fortæller mig at hans brors nyindkøbtr Suzuki ikke har ringere finish end hans egne Hondaer.....
    Det jeg vil sige er at der altid er tilfælde. Et fordomsfyldt publikum der har betalt for meget for deres legetøj er sjældent de rette at spærge.


  • #13   11. maj 2013 Roooooolig nu - jeg siger bare hvad jeg vil gøre!!!! Du behøver absolut ikke at overfalde mig. Men der er MINE erfaringer og MINE meninger - det er fint at du har dine, men jeg har faktisk IKKE betalt en krone for meget for mit legetøj (min CBR har fx kostet mig 27.000kr for 2 år siden) , og det har mine kammerater som har købt de nævnte modeller heller ikke (VFR rc36/2 ~42.000, FZ6 30.000 Horneten kender jeg ikke prisen på bare for at ret skal være ret) Desuden så er den maskine jeg foreslog meget rost for sin finish.
    For lige at holde os til emnet så har jeg så sent som for en time siden set en med sådan en GT 650 skrive at den mangler 2. gearet, så holder stadig fast på at jeg hellere vil købe en god brugt maskine end sådan en.


  • #14   11. maj 2013 Uanset hvad, ville jeg nok også hoppen på en fin CBR til de penge .. de holder prisen, og de holder damm godt i motoren .. Det skal ikke miskreditere den anden, men de skal stå tidligt op for at kunne følge den lille City Bike Racer ..

  • #15   12. maj 2013 Jeg overfalder ikke nogen. Jeg advarer bare - jeg var selv en af dem, drr i de tidlige 70- ere havde travlt med at japanske maskiner ikke duede.....
    Gad vidst om jeg og mange andre blev klogere?


  • #16   13. maj 2013 er lige ved at tage en 650´er V2 fra hinanden .. det kan godt være at der er et par dumme ting som er gået istykker, men på den anden side ser det ikke helt dumt ud ..
    Det var lidt det samme med KTM før i tiden, men man må jo sige at de er kommer stærkt igen .. ( det er KTM priserne so også ) .. Hvis Japanerne sover for meget i timen, så går det ikke mange år for de har mislet en stor del at markedet .. DU har ret Knud smiley


Kommentér på:
Hyosung i DK

Annonce