{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki SV1000 K4 Vs. Kawasaki Z750 04/06
  • #1   8. maj 2013 Sjov og ballade = SV.
    Mere rolig og touring præget = Z750.

Du må ud og prøve dem eller søge på det her i forumet. Der er skrevet masser gode ting om dem begge.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.698
    #2   8. maj 2013 Prøvetur!!!

• #3   8. maj 2013 Har selv haft SV1000 K4 som jeg var RIGTIG glad for....(læs savner den snøft...)

dog ikke prøvet z750

• #4   8. maj 2013 Sv 1000 Skøn mc: Du vil nyde hver gang du kører på den. Prøv dem begge, Jeg savner også min SV 1000.

• #5   8. maj 2013 Har prøvet begge og endte med at købe en SV1000. Har ikke et sekund fortrudt.
    Z750 føles lidt tung og ikke nær så styrevillig som SV´en. Den har et dejligt optræk, men på flere punkter syntes jeg den falder efter SV´en.
    Som Sajmon siger kræver det nok en prøvetur, men jeg ved næsten på forhånd hvilken en du ender med at købe smiley

• #6   8. maj 2013 Jeg har/har haft begge. smiley

Z750'eren:
    Manuel choker
    Der er sparet lidt på alle delene, f.eks. justeringspladerne til baghjulet er noget skrammel, som altid vil blive risset.
    Motoren tager ikke røven på dig, men har et fedt ryk i sig, når den får gas. Dog, skal man skifte meget op og ned, ved overhalning.

SV'eren:
    Byggekvaliteten er lidt bedre.
    Bremserne er bedre / kontante.
    Du skal ikke skifte ned i gear for at overhale.
    Det høje moment kan nemt tage røven på dig og rykke styret ud af hænderne på dig.

• #7   8. maj 2013 Jeg har haft begge og været rigtig glad for begge cykler. Jeg har SV1000'eren nu og skænker aldrig Z750'eren en tanke.

Det er meget forskellige cykler så som de andre siger - snig dig til et par prøveture. Og husk at prøv både N og S model af SV'eren.

//Blå

• #8   8. maj 2013 Har en SV1000S. Mit første år med den. Må indrømme at den giver brune streger i bukserne når man river i rullen ud af et sving. Sygt højt moment. Fedt med de lave omdr. ved høj fart. Men jeg søger nu en 4 cyl. mest fordi jeg synes der er for meget body builder over SV1000. Sjovt som folk en enten elsker V2 eller 4 cyl.

• #9   8. maj 2013 Med din navne kombination kan der ikke være tvivl...SV smiley nå spøg til side. Har selv en sv1000..... Blev lun på looket og forelsket da jeg prøvede den første gang og smiler stadig bredt hver jeg starter den og under kørslen... Den er sgu for fed.... Prøvede i 2010 en z750 .... Dog ganske kort.... Øh gab var min oplevelse...omvendt synes jeg også at z750 også ser godt ud.... Men som Sajmon siger PRØVETUR ! Og vælg så med dit hjerte smiley held og lykke med valget mvh Per

• #10   8. maj 2013
    Manuel choker?

Tror du det er en choker?
    Der er automatisk choker på, den der ligner en choker er en tomgangsregulering.

Jeg har haft en Z 750 i 7 år, - og den kan varmt anbefales.

Og den er bundsolid:
    http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/Generel-diskussion/166869-billigt_bras

• #11   9. maj 2013 Tusinde tak for input smiley

Min allerførste cykel var en sprit ny SV 650 S K5 så kender jo godt til 650 model.
    Men har faktisk aldrig prøvet et kilo svin. Jeg kan lide formerne/linierne på en sv og dejlig lyd med åbne Potter. Mine tidligere cykler er gsxr 750 K7 og R1 fra 06 så det skal helt sikkert være 1000 modellen hvis det ender med SV som jeg nok mest er til.

Z750 var for at prøve noget andet end jeg har prøvet og fordi jeg syntes det er en flot naked bike. Og så er der jo også lidt spjæt i den. Men hvis den virker tung og ikke er så sving villig hvilket jeg ret godt kan lide så er den nok ikke lige mig.

Så hvis i ser et knald bud på en sv 1000 N eller Z750 må i gerne pb mig smiley

Mvh Steffen Vester

• #12   10. maj 2013 Det eneste negative jeg kunne finde på min sv1000 var lyden, Blev noget anstrengende med den v2 lyd i længden, jeg havde lyddæmper i mine potter.
    Jeg holder mere af en skrigende 4 cyl. end en buldernede v2, .Ingen problem, lyden forsvinder ved ca 80 kmt.
    Du fortryder ikke en sv 1000.

Kommentér på:
Suzuki SV1000 K4 Vs. Kawasaki Z750 04/06

Annonce