{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.337 visninger | Oprettet:

STJÅLET: Sort Honda CB-1 {{forumTopicSubject}}

Så er jeg bange for at det blev min tur til at få taget cyklen..

Mine sorte Honda CB-1 blev stjålet mellem 22 og 05 natten til i dag (onsdag), fra en parkeringsplads i Hybenhaven, Odense. Karakteristisk er at den ikke har Honda eller CB-1 mærker på, omdrejningtælleren virker ikke, en Laser Deeptone potte, grå og lidt beskidte fælge, og hvis man kommer tæt nok på kan man se på det bagerste stykke fairing at den er blevet dårligt omlakeret fra blå, som viser sig i kanterne. Der er desuden også boret fire huller i den fairingdel, som ikke er fyldt ud. Tank-pad'en er en lettere vulgær en af slagsen.

Hvis nogen ser den drøne omkring på Fyn eller holdende på en parkeringsplads må jeg overordentligt gerne kontaktes, enten på telefon eller mail. Hvis den holder på parkeringsplads betaler jeg gerne en findeløn for at holde vagt hos den mens jeg kommer der over!

Registreringsnummer: BG12463
Mail: soerenriisom@gmail.com
Telefon: 28 30 34 84

Søren Riisom Pedersen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  STJÅLET: Sort Honda CB-1
  • #1   8. maj 2013 Skal nok holde øje Søren.

• #2   8. maj 2013 Kan du ikke smide et billede op af den ?

• Esben F
    Esben F Tilmeldt:
    sep 2011

Emner: 17 Svar: 454
    #3   8. maj 2013 KOLORT!

• #4   8. maj 2013 Hvis den tilfældigvis skulle køre rundt i Herning, så skal jeg nok ringe smiley

Satme da irriterende at folk ikke kan holde fingrene for sig selv!

• #5   8. maj 2013 Bor i Odense, så jeg skal nok holde prøve om jeg kan finde den, håber den kommer hjem igen! smiley

• #6   8. maj 2013 Jeg holder øje i Odense
    Hvis du har tid idag, så hold øje omkring garage anlægget (Overfor risingskolen) ved femkanten.
    Rigtig mange mc´er ryger derover når de er stjålet

• #8   8. maj 2013 Risingskolen, hvor er det helt præcist den ligger, for så kører jeg da lige der over og ser om jeg kan finde den der efter skole ?

• #9   8. maj 2013 Går nemlig i skole på Erhvervsskolen på risingvej 60, så hvis risingskolen ligger på risingsvej er det jo lige til højrebenet smiley

• #11   8. maj 2013 Risingskolen ligge lige 300m derfra, du kører bare op mod rudndkørslen ved kochsgade smiley men jeg holder også øje i odense og omegn

• #12   8. maj 2013 Super, den vej kører jeg jo alligevel altid, så kan jeg da holde øje med det område smiley

• #14   8. maj 2013 Til alle jer som læser dette, men endnu aldrig har fået stjålet jeres cykel ( da det jo altid er de andres der forsvinder)

KØB NU DEN TRACKER !!!

• #15   8. maj 2013 Skal på tværs af landet senere i dag skal nok holde øje med den.

• #16   8. maj 2013 Har lige monteret Diims, den er umulig at finde, virker ikke??

• #17   8. maj 2013 Nu er den på, holdt også nede ved posthuset i 20 min, der er den registreret 5 gange.

• #18   9. maj 2013 Dims er noget crap. Men bedre end ingenting. Bliver cyklen kørt over grænsen, så er der ingen postdk biler der kan registrere den, man får ikke en nøjagtig position uanset hvor mange postdk biler der kører forbi, og er cyklen i bevægelse har man ikke en chance for at finde den

Jeg holder mig til min Abax..
    Tilknyttet vagtcetral, remote med on / off hvor alarmen går igang hvis bare mc´en bevæges lidt pga "gyrocensor" (så ringer vagtcentralen), geofence, live tracking af enhed, GP, GSM UHF.. Ingen ledninger, let at gemme, batteritid på 2år.
    koster omkring 3500kr + 800kr i årligt abb..
    Kan man bruge 100k på en cykel og diverse kroner på lir og tuning, så er der altså ikke ret mange penge for at sikre sig

De har de gang alarmen er gået ringet inden for 1min og advaret! Heldigvis har det været falsk alarm elle rnogen der har pillet ved cyklen, som var gået videre!

• #19   9. maj 2013 Jeg har desværre ikke et billede af den.. Havde alt for travlt med at bruge den i stedet.

Jeg skal klart også have tracker til min næste mc eller hvis CB-1'eren bliver fundet. Det er fandme ikke sjovt at den ikke lige sådan er til at finde igen.

Hvis I ser en der kører rundt på den og er helt sikre på at det er den, må I for min skyld gerne vælte vedkomne. Lidt ridser og buler kunne ikke være mere ligegyldigt, den skulle alligevel omlakeres i løbet af sommeren. I kan lige få en mere detaljeret beskrivelse:

Sort, uden mærker, tankpad'en er en halvnøgen kvinde med nogle knogler, på højre side af tanken er der 2 punkterede bobler i lakken, der står cirka 34500 km på tach, sorte grips hvor det højre er lidt ødelagt i kanten udad, forlygten er stor og rund og i krom hus, nogle ledninger er ikke gemt så godt bag ved lygtehuset og nogle nede ved siden af hvor koblingskablet går ind. Der er som sagt de fire huller i den bagerste fairing, centerstøtteben har den, omdrejningstælleren virker ikke, den ligger lidt ujævnt i tomgang og lyder som om den gerne vil have justeret ventiler. Laser Deeptone potte, og der hvor tanken er skruet fast oppe bag kronrøret kan man se den gamle blå farve. Baglygten er en http://touringshop.dk/Resources/Files/Products/687c.jpg.

• #20   9. maj 2013 Jeg holder øje..
    Stierne omkring Vollsmose, kig ved Femkanten også og nede omkirng havnen. Det er typisk der de tøffer rundt

• #21   9. maj 2013 Føler sgu med dig
    Håber svinerne kører med halstørklæde og det ryger med rundt i hjulet...

• #22   22. maj 2013 Pladen er blevet indleveret hos Bilsyn Kerteminde, så det lader til at den stadig er på Fyn. Hvis I ser eller hører noget om reservedele til en CB-1, så sig til!

• Kent R
    Kent R Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Svar: 18
    #23   23. maj 2013 Hej Søren. Kan du ikke finde et billede af en cykel der ligner (arkivfoto) og så sætte en efterlysning i "efterlyseren.dk". Med alle de kendetegn din cykel har, vil folk godt kunne genkende den trods manglende rigtigt billede.
    Det er gratis, så alt at vinde.
    Det er undertegnede der fornylig har lavet siden. Men har endnu ikke rigtig fået fat i motorcykelfolket. (Har selv motorcykel).
    Har koncentreret mig om dyrefolket først. Og de har taget godt imod siden.
    Sæt efterlysningen i. Forøg chancerne for genforening, og hjælp siden i gang.
    Håber Du synes om siden / ideen. Modtager gerne gode råd og ideer.
    Mvh. Kent Rosengaard, tlf.: 2077 1809.

Kommentér på:
STJÅLET: Sort Honda CB-1

Annonce