1.859 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

XT 660 eller SMC 660 XT 660 eller SMC 660

Hvad skal man vælge...
Lad os få nogle motard folk på banen..
Og hvad med holdbarhed.....

Skal man vælge en 2004 med karburator 70 hk
http://www.dba.dk/ktm-660-smc-660-ccm-70-hk/id-91183624/

Eller skal man vælge en 2007 med indsprøjtning 50 hk
http://www.dba.dk/yamaha-xt-660-x-660-ccm-48/id-1000842611/

Jeg ved godt det er 2 forskellige mc´er , men alligevel syntes jeg godt de kan sammenlignes...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  XT 660 eller SMC 660
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #1   4. maj 2013 KTM'en er knivskarp og hurtig - XT'en er blødere og sløvere, men vil med al sandsynlighed kræve en smule mindre vedligehold.

Ingen af dem indbyder til langture, så det er ikke et problem.

Jeg ville tage KTM'en - helt klart...

Men prøv dem da og se hvad du selv synes. smiley

• #2   4. maj 2013 Altså Kim.. Yamahaen kan du jo nok starte, da den har en bette knap på styret smiley
    Og så er XT'eren noget mere "tyk" over det hele, forstået på den måde at den også er designet til at kunne køre langt og være behagelig at køre på. Det kan man ikke sige om KTM eller nogle af de andre mere "fuldblods" motarder.

• #3   4. maj 2013 Den var også en mulighed:

http://www.motorcykelgalleri.dk/marked/MC/130423-ktm-525-540-exc-motard-supermotard

• #4   4. maj 2013 Hey Lars ... Kim er min bror , Jeg hedder Brian...

• #5   4. maj 2013 Hahaha!! Jeg troede det var Kim's profil ??men Hej Brian, du kan jo komme og prøve min hvis det er? Nu kan jeg jo starte den op! smiley

• #6   4. maj 2013 Det kommer an på om du skal have en ren legecykel eller et sjovt transport middel. . Jeg har ejet en xt og jeg synes bestemt den kan bruges som en langturs cykel jeg kørte ofte flere hundrede km uden pause og uden at være udmattet som jeg blev på min racer. . Den har også lange serviceintervaller 10.000km tror jeg.. men den er tung og er ikk en rigtig motard..

Den SKAL dog have power commander da den køret elendigt uden

• #7   4. maj 2013 Da jeg skulle starte som de grønne bud på mc, fik jeg udleveret en yams 660xt, og hold da kæft en lam cykel at køre på.:)

• #8   4. maj 2013 Hvad skal du bruge cyklen til?

Ballade? Transport? Rejse? Pendling? Spas

• #9   5. maj 2013 "Jeg ved godt det er 2 forskellige mc´er , men alligevel syntes jeg godt de kan sammenlignes..."

Det eneste de ligner hinanden på er at de begge kører 17".

Har haft begge og min mening er ikke noget du kan bruge til noget, ej heller de andres, og da slet ikke nogen der har læst deres erfaringsgrundlag på internettet.

Næ, skynd dig at lave en aftale med Lars og prøv hans...
    Find en XT660X du kan prøvekøre så ved du med det samme hvad passer til dig.
    Du kan ikke læse dig til den oplevelse nogen steder... smiley

PS.. gør dig selv en tjeneste at prøve en 625 SMC inden du beslutter noget...

Kommentér på:
XT 660 eller SMC 660

Annonce