{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny motorcykel - yamaha eller suzuki???
  • #1   2. maj 2013 Jeg har selv lige købt mig en ny xj6 smiley kan sørmer kun sige godt om den indtil videre, kører kanon og de 78 hk har ingen problemer i at ligge fra land, også med en passager på bagsædet smiley
    Billig forsikring, jeg giver 5000 for fuld kasko, tyveri og brand som 20 årig og første motorcykel smiley

• #2   2. maj 2013 Kanon cykel du har dig Andreas!
    Hvordan sidder passager bagpå? og ja.. Hvordan er lyden? smiley

• #3   2. maj 2013 Jeg har suzukien gsx 650 f fra 2008

Jeg synes den er rigtig sporty! Og er rigtig glad for den!
    Men hvis man skal anbefale den til ander, skal man være opmærksom på! At jeg synes ikke man skal være over 1,80, for hvis man skal give den gas, og lægge sig lidt ned, sidder man meget krøllet samme!
    På plus siden er der: gear indikator, flot udsende, super lyd med en Leo vince potte
    Held og lykke smiley

profilbillede
  • #4   2. maj 2013 Vil vælge Yamahaen, Suzukien er et fortidslevn. Så vidt jeg husker er det bare en 650 Bandit med kåber. Det er en 650cc motor i et 1250cc stel, så den er noget kun tung! GSX 650 F vejer 241kg, hvor XJ6 kun vejer 199kg. Ud fra det ville jeg klart vælge Yamahaen.

• #6   2. maj 2013 troels b -

Forskellen er måske, at Suzukiens er tørvægt, hvor Suzuki opgiver 216 kg tør -

(link fjernet)

(normalt skal man så lige lægge 25-30 kg til for at få vådvægt)

Mens Yamahaens 211/216 kg er vådvægt(køreklar vægt) -

(link fjernet)

• #8   2. maj 2013 troels b -

Nok nærmere 30 kg end 20 kg mellem ikke-ABS modellerne (hvis Yamahas opgivelser ellers passer nogenlunde), idet -

http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GSX650F

og

http://www.totalmotorcycle.com/photos/2009models/2009-Suzuki-GSX650F.htm

Begge lister de 241 kg køreklar vægt som Chris G skrev.

At Suzuki lister tørvægten for K8 skyldes nok, at skiftet fra opgivelser i (ubrugelig) tørvægt til køreklar vægt (hvor det er sværere at lyve/nemmere at tjekke) skete der omkring 2009/2010.

Kommentér på:
Ny motorcykel - yamaha eller suzuki???

Annonce