Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rsv mille
  • #1   30. apr 2013 3001 ? hvor vilde er den fra den årgang ? kan du ikke evt komme med nogle billeder af sådan en vil rigtig gerne se sådan en fremtids cykel ?
    hvor hurtig er den?

• #2   30. apr 2013 Hehe det er lidt svært og svare på lige pt.... smiley

• #3   30. apr 2013 Jeg vil sige mellem 55-65000 alt efter stand og kmtal.

• #4   30. apr 2013 Pt......ingenting. Man aner jo ikke hvad den kører på af brændstof!

• #5   30. apr 2013 mener selvfølgelig 2001

• #6   1. maj 2013 Hvis du ikke skal bytte med noget, osv.. Så ligger de lige omkring 50, men der er jo mange der mener at de er lavet af guld. Men skal man have solgt skal de ligge der omkring, alt efter stand og km.

• #7   1. maj 2013 Heller gi lidt mere og få en i pæn stand

• #8   1. maj 2013 Fra 45.000 og op.. De er ofte svære at sælge - hvilket må skyldes at det er en meget overset MC..

• #9   1. maj 2013 Det ER en overset cykel! Desværre for dem der overser dem! For det er en råstærk mc med deres V2 1000ccm fra østrigske ROTAX,,,Bremser og fælge er fra BREMBO... Affjedring er fra SHOWA/SACHS/ØHLINS...Slipper kobling...Elektronisk indsprøjtning...Alt i alt noget af det bedste indenfor hvert sit felt,samlet i en mc! Køreregenskaber de fleste superbikes vil slikke sig om munden efter.
    Jeg har kørt på mange mc de sidste 25 år,,,Denne her er satme god!

• #10   1. maj 2013 Thomas E: Præcis.. Jeg har "kun" 21 år på MC og har kørt på rigtig meget forskelligt.. og skarpheden på RSV Millen er markant, især sammenlignet med superbikes fra den tid og nogle år frem..

Mens jeg selv havde RSV mille, havde jeg min vens GSXR1000R K1 til at stå i en periode mens han var i udlandet, jeg var rystet over hvor "elendig" tiden fineste superbike var sammenlignet med min RSV Mille (dog med öhlins)..GSXR'en føltes langsomt styrende og træg at skifte retning med..og bremsede markant ringere (det blev også bekræftet flere gange når omtalte kammerat og jeg kørte tur sammen)..

RSV Mille 1998-2003 er min bog den næstbedste MC der er bygget, kun overgået af RSV Mille 2004-2010.. har kørt nogle ture på RSV Factory fra 2006 - ohhh - ren mc-orgasme smiley

Kommentér på:
rsv mille

Annonce