{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.037 visninger | Oprettet:

Ind og stem hos FDM !!!!!!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Sakset fra anden side smiley

www.fdm.dk (Forenede Danske Motorejere) kører der netop nu en afstemning, som vist her:

Hvad synes du er det farligste ved motorcykler i trafikken?
18% De er svære at se .
12% De kører for hurtigt .
6% De placerer sig forkert på vejen .
23% De laver hasarderede overhalinger .
24% Alle ovenstående .
17% De er slet ikke farlige .
90 stemmer

Alle kan deltage. Smut ind, scroll en smule ned af siden, og giv jeres stemme til kende.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ind og stem hos FDM !!!!!!!!!!!
  • #1   27. apr 2013 Hermed gjort smiley

  • #2   27. apr 2013 Jep! - All of the above.. smiley

  • #3   27. apr 2013 stemt..... så mangler vi lige en undersøgelse om hvad der er farligst FOR motorcykler, af alle fdm`s bilkører...

  • #4   27. apr 2013 enig kim!

  • #5   27. apr 2013 Stemt - men der er jo altid nogen der kører med hovedet oppe i røven, i bil såvel som mc, så vi mangler en afstemning om billister smiley

  • #6   27. apr 2013 hVAD HELVEDE ER DET FOR EN DYBT TÅBELIG MÅDE AT LAVE EN "UNDERSØGELSE" PÅ ??????

    Jeg er sq da helt pinlig berørt over at være medlem af FDM nu. Generelt synes jeg deres undersøgelser er rimelige i deres opbygning, men det her må fandme da være forfattet af en 9 årig der har været med mor på arbejde under lock-out´en. -Eller også ligger der politik bag dvs at man forsøger at skabe en bestemt "stemning"


    Dybt dybt uprofessionelt!!!!!!

    Skriver lige et par ord til dem.


  • #7   27. apr 2013 Stemt...

    Det ser da allerede bedre ud..


  • #8   27. apr 2013 Skrevet til FDM (fra medlemsside).

    I har en afstemning på jeres hjemmeside vedr. MC´ere http://www.fdm.dk/afstemning/hvad-synes-du-er-det-farligste-ved-motorcykler-trafikken
    Jeg må indrømme at jeg blev meget meget negativt overrasket da jeg via en bekendt blev opmærksom herpå. Først blev jeg faktisk rigtig gal og dernæst tænkte jeg at det da måtte være lavet af en 9-årig der havde været med sin mor på arbejde i forbindelse med lock-outen. Enten prøver I på den mest platte måde at skabe en negativ stemning mod MC´ere (sandsynligvis uden grund) eller også har I haft en amatør af dimensioner til at udforme spørgsmålene og konteksten i øvrigt. Det her er dæleme pinligt!!!!


  • #9   27. apr 2013 Stemt Enig Kim


  • #10   27. apr 2013 Så ændrede stemme fordelingen sig jo en hel del.

    41% De er slet ikke farlige
    203 stemmer


  • #11   27. apr 2013 -Og tilsyneladende kan man uden problemer stemme flere gange. hahahahaha hold kæft hvor amatøragtigt mand.............

  • #12   27. apr 2013 Snehvide: Jeg tror det afhænger af om din IP adresse er statisk eller dynamisk.

  • #13   27. apr 2013 "hvad syntes du er det farligste ved motorcykler"...


    ..."18% siger - De er svære at se" - Så er det nok nærmer de 18 % der er farlige, og ikke motorcyklerne.


  • #14   27. apr 2013 Hehehehe Elias.
    Altså som jeg skrev er der SÅ mange fundamentale ting i vejen med det der på FDM, så det kan man skrive ganske meget om. Men "undersøgelsen" er så useriøs at de t ikke er særlig interessant at kommentere mere på.
    -Men jeg synes da at andre der evt. også er medlem af FDM burde gå ind og skrive en kommentar til dem desangående.


  • dennis k
    dennis k Tilmeldt:
    aug 2006

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 50
    #15   27. apr 2013 Jeg syntes MC kontra Bil så er Bil de farligste af dem alle..

    Har kørt 45'er en periode og det var ABSOLUT sindsygt som folk var sindsyge!!

    Lad os nævne et par stykker: Provokerende kørsel - Tæt kørsel ved overhaling - Skældsord..

    Og generelt syntes jeg bilister er skræmmende ligeglade med at 2 hjulet ville komme til skade, bare de kom frem i trafikken.


  • #16   27. apr 2013 Dennis.
    Kan sagtens følge dig . . . . . Men - syntes så til gengæld at 45 knallerter er noget af det mest belastende i trafikken og de skulle aldrig være indført i dk.
    Mange 45 kørere mener de skal placere sig som motorcykler og ligge og fylde en hel bane istedet for at holde til højre.


  • #17   27. apr 2013 Søren A det er fordi færdselsloven rent faktisk siger at 45 knallerter skal placere sig som en MC, så dem der gør det overholder bare loven!

    at jeg så er enig at de skulle ALDRIG have været gjort lovlige. se hvis nu de kunne køre 70 som de må i de fleste andre EU lande, så var snakken en anden.. IDIOT land vi lever i smiley


  • dennis k
    dennis k Tilmeldt:
    aug 2006

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 50
    #18   27. apr 2013 Jeg har intet mod en B kørekort scooter bortset fra de aldrig skulle køre så langsomt, alle ved at man jo ikke kører 45 km/t på de danske veje, så helst 80 km/t var det aktuelle siden det er det højeste du må køre på landevej.

    Det var min fader's 45'er og han syntes selv det ikke var rart, så den blev gjort ulovlig, med ringene taget og kunne præstere 60km/t og det var akkurat det der gjorde det bedre for ham resten af perioden han havde den.

    Han har fortalt han har været stoppet pga. den højere fart af Politiet, som dog sagtens kunne følge ham og havde den samme mening om 45'er, dertil ikke en bøde har han fået, men andre kan self være uheldige.

    @Andreas: 30 scootere som min Gilera Runner er bygget til de 70 km/t men droslet ned, åndssvagt spild af motorkræft hvis du spørger mig.


  • #19   27. apr 2013 De er slet ikke farlige

  • #20   27. apr 2013 de er ikke farlige, det er dem der sidder på der er

  • #21   27. apr 2013 stemt... 57 % siger nu de ikke er farlige...


  • Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #22   27. apr 2013 K

  • Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #23   27. apr 2013 Stemt 59%
    Kan godt lide den der med hvor tit man kører ud i et kryds efter det er skiftet til rødt, 74% siger aldrig, kan så regne ud de folk jeg møder på min vej til og fra jobbet de ikke kender til den afstemning.


  • #24   28. apr 2013 LAD NU VÆRE MED AT TRYKKE "De er svære at se"
    - så er I selv uden om en kommende lov om GUL vest !
    ;o)


  • dennis k
    dennis k Tilmeldt:
    aug 2006

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 50
    #25   28. apr 2013 gad vide om de så findes i en 6 xl smiley

  • #26   28. apr 2013 Hvad synes du er det farligste ved bilister i trafikken?

    1. De fylder meget?
    2. De tager ikke hensyn?
    3. De er uopmærksomme?
    4. De har svært ved at orientere sig pga. Mange blinde vinkler?
    5. Alle ovenstående?
    6. Find selv på flere....


  • #27   28. apr 2013 7 de bruger ofte mere tid på at sms´e og spise yankeebare end på at se ud af vinduerne

  • thomas r
    thomas r Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Svar: 5
    #28   28. apr 2013 Så kan de lære det 63 % c")

  • #29   28. apr 2013 Det er bilerne der køre ud foran en der er farlige.

  • #30   28. apr 2013 ^ haha ja pt er 11% svagt seende x)


  • #31   28. apr 2013 Stemme givet, selvfølgelig er vi da ikke farlige, hvis der sker noget er det jo os det går ud over, og ikke billisterne, og desuden er det da farligere med alle de tosser i deres sænkede rustbunker, eller dem der ikke kan slippe telefonen selv når de kører bil, bare lige min mening smiley

  • #32   28. apr 2013 *Update*

    11% kører rundt med skyklapper og/eller bind for øjnene

    64% synes ikke der er noget farligt ved en motorcykel


  • #33   28. apr 2013 Ja den afstemning fik vi da fucked godt op haha united we stand x)

  • #34   28. apr 2013 Har FDM svaret på de beskeder der er skrevet til dem?


  • #35   28. apr 2013 Så tror jeg den afstemning er "smadret" X-D
    Der er nu 65% der siger at MC'er ikke er farlige... smiley


  • #36   28. apr 2013 Man skal aldrig vide sig for sikker - Så bliv ved med at få folk til at stemme - Men altså kun hvis de har MC smiley

  • #37   28. apr 2013 FDM har ikke svaret, men det har jo heller ikke været alm. arbejdsdag endnu.

  • #38   29. apr 2013 Tror seriøst man skal overveje sit FDM medlemskab hvis man kører MC.

    Den afstemning er da kun til for at nedgøre os !!


  • #39   29. apr 2013 Her er den videre korrespondance så:

    Fra: Christian Nicolai Holm [mailto:cho@fdm.dk]
    Sendt: 29. april 2013 09:42
    Til: xxxxxxxxxxxxxxx
    Emne: Motor

    Kære xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx.

    Tak for din mail angående afstemningen om motorcykler i trafikken. Du skriver, at du synes, den er dårlig, men ikke hvad det er, du ikke bryder dig om.

    Jeg kan dog forsikre dig om, at vi ikke er ude på at køre en hetz mod motorcykler. Faktisk er hele målet med artikelserien "Os og dem" at skabe forståelse mellem de forskellige typer trafikanter.

    Som du kan se, er der også en svarmulighed, der hedder "De er slet ikke farlige". Status er her til morgen, at 68 % har valgt at krydse ud for den, så det er jo positivt.

    Venlig hilsen
    Christian Holm
    Redaktionssekretær/journalist
    Motor

    Hej igen
    Hvis man kender lidt til spørgeteknik/psykologi, som jeg må gå ud fra du har lært og så sammenholder det med min kritik, synes jeg nu ikke det levner meget til fantasien, hvis man er objektiv ? Opsætningen af spørgsmålene, muligheden for at stemme mere end én gang m.v. er mildest talt ikke professionel. –Og netop de 68% du refererer til er jo på ingen måde kommet naturligt !!!!!!!!!! Hvis du oven i købet tror det, så forstår jeg bedre, hvordan I kunne lave dette makværk – for nu at være meget direkte.

    mvh


  • #40   29. apr 2013 Snehvide
    Sidder og klukker lidt smiley

    Og må da hellere lige ind og stemme for 10'ende gang smiley


  • #41   29. apr 2013 Motorcyklerne er ikke farlige, men jeg er satme farlig.. og nogle gange går jeg med kniv !!!




    I køkkenet c",)


  • #42   29. apr 2013 Wauuw Mirza. Er du medlem af FDM synes jeg du skal foreslå det som et yderligere punkt på den famøse afkrydsningsliste hehehehehehe.

    Og Søren...... Ja som jeg skrev til dem, er det jo imponerende at man som den seriøse forening de gerne vil fremstå som, kan lave noget SÅ Useriøst..... *GGG*


  • #43   29. apr 2013 En der ting der ikke er nævnt, men som jeg synes er meget mere sikkert, er at alle børnene på villavejen står helt stille og kigger efter en motorcykel, hvorimod, når man kommer kørende i en stille bil, så hører eller ser de ingen ting, og farer tit ud lige foran bilen.

    Så synes da vi skal have en afstemning om ikke at biler er livsfarlige for legeglade børn smiley


  • dennis k
    dennis k Tilmeldt:
    aug 2006

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 50
    #44   29. apr 2013 Nu larmer Motorcykler jo også mere end biler, men det hele går ud på hørelsen, fordi når lyden er bagud rettet så hører du det ikke før du kommer tæt..

  • #45   29. apr 2013 Så er vi på 67% der mener de ikke er farlige, så det går da den rigtige vej...

  • #47   2. maj 2013 Jeg vil væde med at Bilgalleri har startet en lign. tråd, og de er begyndt at stemme smiley

  • #48   2. maj 2013 Arhhh at pct kan falde igen er vel ikke SÅ mystisk. Årsagen kunne jo fx være som Troels angiver. Afstemning i de andre kategorier vil jo uvægerligt påvirke pct. .-)

  • #49   2. maj 2013 Hvad med at følge op og lave en ny tråd, tilsyneladende kan man stemme flere gange.
    Hvem laver een ?


  • #50   2. maj 2013 Jamen det gør du da Jan *SSS*

  • #52   3. maj 2013 hehehe det er hvad der kan ske. Men det der procenthalløj er jo heller ikke sådan lige til altid smiley

Kommentér på:
Ind og stem hos FDM !!!!!!!!!!!

Annonce