{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode råd
  • #1   7. jul 2006 En våd karklud plejer at gøre det for mig.

• #3   7. jul 2006 En klud med vamt vand og væk er de

• #4   7. jul 2006 Jeg har hørt.. At WD40 skulle være godt som "forrebyggelse" imod insekter mv....
    Da' det ikke skulle splitte lakken ad'...
    Nogle der kan "dementere" det??

/Rass

• #5   7. jul 2006 jeg bruger en VÅD våd karklud og så bruger jeg daineses rense og læderfedt bagefter, nemt og ikke så dyrt igen

• #6   7. jul 2006 Mange tak for for rådene, har nemlig haft prøvet med alm. vand men uden det helt store held. Så tror jeg vil prøve og lægge en våd klud over det og så lade den ligge et stykke tid.
    Det er det man får ikke altid taget dem når de er "friske" så nogen af dem har sat der i et stykke tid smiley

• #7   7. jul 2006 jeg bruger altid nogle stykker køkkenrulle som jeg gør våde og lægger det på de udsatte steder i ca. 10 min. derefter tørrer jeg dem af med tør køkkenrulle.

• #8   7. jul 2006 virsiret tager du bare noget opvaskemidel/ sulfo og vasker det til det er rent... (virker på mit visir)

• #10   7. jul 2006 her er løsningen til dig.. "og alle andre".. brug en microfiberklud "bruger selv biosol".. kold vand på den og den nupper alle insekter uden rengørringsmiddel, tør derefter af med en "vinduesklud fra biosol"... jeg ved ikke om andre klude er ligeså gode, men jeg har ikke været så lykkelig siden den dybe tallerken blev opfundet, jeg bruger de klude til hele min mc, kold vand er det eneste du skal tilsætte "dvs at du sagtens kan ha de klude med dig på tur osv... jeg overvejer at blive forhandler for det skidt "sikken en salgstale"... GG.. men voks din mc, og din hjelm med ultragloss "3 gange" og et par gange i løbet at sæsonen, så går det som en leg, voksen holder meget længere da du ikke bruger rengørringsmiddel med de klude der..

Kommentér på:
Gode råd

Annonce