Starten på RR :) {{forumTopicSubject}}
Hej med jer! -igen..
Har fået én idé om at det kunne være sjovt for folk med interessen, at følge én totalt nybegynder inden for baneræs/RR, og se hvordan det evt. kan gøres mht. at komme igang
Idéen er at skabe noget mere fokus på dansk RoadRace, og vise at det ikke er umuligt at komme igang! -Hvilket jeg så håber kan få andre til at melde sig på banen, eller slæbe deres venner med til div. arrangementer!
Så hvis du syntes det kunne være spændende at følge en totalt rookie, forhåbentlig klare sig lidt op af stigen, så værsgo!
Løjerne sker her --> https://www.facebook.com/ClausWedegeRacing
Og JA, jeg ved godt det er det forjættede land, Facebook, men er desværre heller ikke verdensmester i hjemmesider eller lignende, så det er sådan det bliver!
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 15
maj 2006
Følger: 81 Følgere: 76 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.984
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 191 Svar: 966
maj 2006
Følger: 81 Følgere: 76 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.984
Meen.. Du kan jo så også "lave det lidt lækkert" i din profil, så som opdates mv..
Det er jo ikke alle, som er til Tante Fjasbog..
Knæk og bræk med det.. DET skal du ihvertfald have..:-)
Mvh....
mar 2008
Det hele startede egentlig da min svigerfar begyndet at køre Classic DM på Kreidler, inden da havde jeg, trods interessen for motorsport, ingen idé om at der fandtes et DM i RR. Men gennem ham, kom jeg ind og se et par af DM afdelingerne igennem de sidste par år.
Har selv kørt motorcykel på landevejen i 3 år, hvilket er det eneste motorcykel erfaringe jeg har.
Tænkte så, at det der trackday, det måtte være noget for mig! Så i efteråret 2012 erhvervede jeg mig en billig banecykel, for i min optik skal man have råd til at vælte, ellers holder man sig tilbage!
I efteråret afholdte RPM-Racing så et arrangement som skulle være mit første besøg på en bane, hvor jeg selv sad på maskinen! -desværre blev det hele en MEGET våd fornøjelse, hvilket ikke resulterede i nogen form for banetid, da det for én på mit niveau var stort set umuligt at køre i
Nu er vi nået til i år, og turen på Padborg Park igår, var hvad jeg vil kalde min "første" rigtige tur på bane!
Er forinden denne tur blevet overbevist om at jeg "sagtens" kunne klemme mig inden for minimums tiderne i Rookie600, så tilmeldingen var ordnet da mødte op i Padborg, men må indrømme at efter at have set Lotte køre, er nervøsiteten godt nok lidt højere!
jul 2012
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 106
nov 2012
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 23
mar 2008
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.938
mar 2008
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 229 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 3.592