938 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Valg af udstødning, evt. erfaring? Valg af udstødning, evt. erfaring?

Hej. Jeg mangler lidt gode råd til hvilken potte jeg skal købe til min FZ6?

Hvilken er bedst, med hensyn til både design, ydelse og lyd?
Jeg har hørt lidt forskellige rundt på nettet, og hælder nok til følgende nedenfor.
Har i evt. erfaringer med følgende eller andre, hvis ja, så skriv endelig smiley og et link hvor de kan købes forholdsvis billigt.
tak på forhånd

1: Akrapovic,
2: Leo Vince SBK Evo II
3: Ixil

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af udstødning, evt. erfaring?
  • SBK
    SBK Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 20 Følgere: 20 Svar: 43
    #1   18. apr 2013 Arrow, Devil, Sebring?
    Tror der du finder den største forskel er på samlekvaliteten og vægten. Har selv monteret en del udstødninger og jeg synes at de mærker der udemærker sig i samlekvalitet og pasform er Akrapovic, Arrow, Yoshimura. Derimod syne jeg en del af de Mivv jeg har monteret har passet dårligt og der skulle laves underlige mods, for det kunne lade sig gøre. Ixil har jeg aldrig monteret på noget, men har stået med potterne i hånden og i mine øjne er det noget pop. Lidt som Two Brothers. Ingen tvivl om at det er mærker der er lavet til unge der foretrækker bling bling smiley (Damn der er nok nogle herinde der bliver sure nu)

• #2   18. apr 2013 Ja, dem har jeg lige overset. og lyder nu også meget godt.. bestemt.
    Bare vigtigt at de passer i, og ikke kræver de store ædringer for at foretage det her udstødnings skift.
    har du erfaring med Leo Vince SBK Evo II? for den er jeg lidt faldet lidt pladask for? smiley

//Daniel

• Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 207
    #3   18. apr 2013 Jeg havde Akrapovic potter på min FZ6, og var rigtig godt tilfreds med dem. De ser super flotte ud og lyder virkelig godt. Der var dog en enkelt ting i forhold til lyd. Uden propper i synes jeg de støjede alt for meget. Virkelig højt, som i at man næsten ikke kunne tale normalt hen over den i tomgang.

Med propper i var de liiiige i underkantent synes jeg. Det er jo meget smagsbetonet, men synes lige jeg ville nævne det. Hvis jeg havde beholdt den længere havde jeg nok boret lidt i propperne for at få lidt mere lyd ud af dem - men kun måske, for de koster 500 stykket smiley

Pasformen var perfekt. Ingen tilpasninger eller noget. De smuttede bare lige på og passede på den originale pladeholder/blinker samling, med de originale skruer.

• #4   18. apr 2013 Devil, lyder også ekstrem fed! ingen tvivl der .. har du evt, et link hvor du har købt dem henne, til en fornuftig pris?

• #5   18. apr 2013 Ixil laver de fedeste Potter og har den fedeste lyd Hr SBK!
    Det er det de unge vil have smiley

• #6   18. apr 2013 Yoshimura er helt klart min favorit potte smiley
    Giver en top fed lyd og har nogle fede designs hvis du spørg mig.

Også er de top nice hvis du forkorter dem smiley

• #7   18. apr 2013 Ville også sige yoshi potter

• #8   18. apr 2013 Hvem sagde patter?

• #9   18. apr 2013 Eller er der og two brothers, også en super fed udstødning. Prøv at gå på youtube og hør den. Rigtig dyb og snerrende lyd...

• #10   18. apr 2013 og ebay.de er umiddelbart det billigste sted ikk, at hente udstødninger fra?

• #11   18. apr 2013 så en med Scorpion potter, den rigtig rå, har selv 2brothers på zx6 og den larmer sgu næsten for meget

• #12   18. apr 2013 Og jeg har en scorpion liggende hvis det er ?.:)

• #13   18. apr 2013 scorpion er ikke rigtig noget for mig, desværre .. ser ellers pisse godt ud!

• #14   18. apr 2013 termignoni carbon, de er da for fede.

• #16   2. maj 2013 kan simpelthen ikke bestemme mig for om det skal være Yoshimura eller Leo Vince SBK Evo II ? hvad ville i sige for og imod de to modeller?

• #17   2. maj 2013 Af de to du nævner her ville jeg vælge Leo Vince SBK Evo II i carbon, og sorte endestykker.
    Nu endte jeg godt nok selv med en akra, men også kun fordi jeg har købt gennem Aprilia Racing og har fået en race ECU med i købet, MEN ellers var jeg gået efter en Leo Vince. Lydmæssigt er Leo altid en sikker vinder i min bog, og de er sikkert også lidt billigere end Yoshi smiley

• #18   3. maj 2013 Ja lige præcis, også dem jeg har været mest til for i starten smiley står til 429 euro på ebay, så det er forholdsvis billigt

• #19   3. maj 2013 529euro*

Kommentér på:
Valg af udstødning, evt. erfaring?

Annonce