2.475 visninger
|
Oprettet:
hvilken motard {{forumTopicSubject}}
hey mc gallery.
står og skal til at købe en motard, men er ikke helt sikker på hvad for en det skal værre.
den skal bruges til gade brug og måske noget enduro.
olie serves skal ca ligge på 1000 km gerne mere
der skal ikke værer det storer i motor serves som stempel udskiftning osv da det nok er lidt for svært til mig
har kikket meget på en drz400sm men er bange for den er for langsom og kedelig..
jeg vil gærne kunne power wheelie..
håber i kan hjælpe mig
stave fejel skylles ordblinhed.
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 7 Svar: 32
sep 2012
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 3
jun 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 60 Svar: 359
Du staver egentlig ok hele vejen igennem - lige indtil den sidste sætning hvor det går helt i kage, imens du forklarer årsagen.
Synes bare det var lidt ironisk og dermed komisk
Jeg vil mene en DR-Z er ok vild, gundet sin lave vægt. Bare sørg for at kigge på kraft til vægt forholdet, på de forskellige modeller du overvejer, så kan du hurtigt få en idé om hvad der er mest ryk i.. Aprilia har os noget 550 cc af en slags - kan ikke huske hvad den hedder..
jan 2008
Følger: 15 Følgere: 19 MC-er: 4 Emner: 9 Svar: 846
alternativt en XT660'er men det er bare en tung fugl at flyve...
dec 2003
Følger: 57 Følgere: 61 MC-er: 4 Emner: 90 Svar: 1.788
Eller er der forskellige modeller fra KTM og Husaberg, og Aprilia..
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.154
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 7 Svar: 32
Hvile modeller vil i anbefale. Ktm og husaberg osv.
Kan en drz godt tåle off roede kørsel
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 2.038
Jo hvis du er vant til 250cc totakter crossere
Evt kan mas smide et lidt større tandhjul på bagtil når du skal køre enduro..
Til asfalten har du nok brug for topfarten, men til enduro vil det nok give den det sidste vildskab den ku mangle.
Til 30-40 tusind fåes nok ikke noget bedre.
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 2.038
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 7 Svar: 32
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 2.342
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 7 Svar: 32
Okay topfart er ikke så vigtig for mig det er mere acc jeg går efter. Så bager den kan kører 110 km i timen er jeg glad
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 2.342
finder du en god mekaniker der laver sådan noget i "fritiden" så er det ikke den store udgift i forhold til hvad en bil koster at have, men self det koster jo at have det sjovt
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 7 Svar: 32
Thomas
Ja men bager det ikke er sådan noget for hver 5000 der skal skiftes stempel så det fint
jun 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 60 Svar: 359
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 2.038
Det er det bedste råd
En 5 km prøvetur siger mere end 1000 ord
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 2.342
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 2.038
Den kørte 115 på toppen
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 7 Svar: 32
Mc A. Det skal jeg os. Skulle bager lige ha et par alternativer.
Men tror sku nok det bliver en drz. Tak for svarene.
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 2.342
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 7 Svar: 32
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 7 Svar: 32
dec 2003
Følger: 57 Følgere: 61 MC-er: 4 Emner: 90 Svar: 1.788
Ang. service.. de hårdt tunede: husaberg FE/FS, KTM EXC o.l. har et olie/ventil-interval på 10-15 timer, men det er beregnet til hårdt brug, ved "almindelig" kørsel på offentlig vej dobler mange intervallet op til 20-30 timer....
og så er topfarten lidt ligegyldig på motard, selvom min husaberg render næsten 200 så er det ikke fedt at ligge meget over 140 over længere stræk..
..og så kan jeg ikke forstå hvorfor det er så vigtigt at den kan lave powerwheelies? Lær at lave dem koblingen, det er også nemmere at styre..
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 7 Svar: 32
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 7 Svar: 32
apr 2007
Følger: 67 Følgere: 64 MC-er: 9 Emner: 117 Svar: 799
Jeg har lige købt en drz, som hovedsageligt skal bruges udenfor asfalten - i mine overvejelser ønskede jeg en maskine der var lav service på og stadig til at tumble...
Hvis den også skulle bruges til asfalt, ville jeg nok gå efter en knallert med lidt mere motorkraft - i byen er den fin, men på længere stræk er der ikke meget power at gøre med...
Hvis du skal køre en del offroad, så tænk lidt på vægten - min gamle ADV var sku nærmest umulig at rejse op igen, efter utallige nedlægninger...
Min laver kun ren powerwheelie i 1. gear, på trods af en fladspjældskarb og lav gearing (14-49) på 18-21'' hjul...
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 7 Svar: 32
hvilken motard