{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nolan N104
  • #1   9. apr 2013 Jeg har en nolan n104 special n-com som jeg er vildt glad for.
    Ved mig sidder den godt og behageligt og alt virker uden at knirke og knage. Synes også den er forholdsvis støjsvag. Har monteret Intercom F5 og har ingen problemer med at høre musik eller kammerater ved motorvejskørsel.
    Man kan få både tonet visir og pinlock til modellen.
    De indbyggede solbriller er guld værd.
    Men husk det er individuelt med hjelme smiley
    Kan anbefale den men prøv den hellere først.

• #2   9. apr 2013 Tak for input.............................. og ja selvfølgelig har du ret i at man skal prøve på sit eget hovede. Vægten....................... er den tung?? eller føles den tung? Jeg mener......... flip up er jo som regel lidt tungere end dem uden flip up.

• #3   9. apr 2013 Det må da siges at være okay billigt, gav 3 for min sidste år og har absolut ikke fortrudt, den sidder perfekt og fungerer perfekt, men igen er det noget man skal prøve for at se hvordan de forskellige mærker/modeller sidder..;-)

• #4   9. apr 2013 God hjelm også til langtur

• #5   9. apr 2013 Ja den er lidt tungere en fullface hjelme men det mærkes ikke rigtigt. Hjelmen har et godt balancepunkt og kommer man til bykørsel og slår hagen op mærker du ikke vægten.

• #6   9. apr 2013 kanon hjelm har en mont med n-com , så kan der både høres radio, snakkes tlf, godt tilfreds behagelig at have på rimlig støjsvag er selvfølgelig lidt tungere end en alm integralhjelm men det er alle flip-up hjelme

• #7   10. apr 2013 Tak til jer alle for input.
    Kent

• Torben P
    Torben P Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #8   27. apr 2013 Hej Kent.
    Hvor kan man finde N104 til denne lave pris, er det i DK?

vh Torben

• #9   29. apr 2013 Hej Torben.

Nej det var hos FC MOTO i Tyskland.

Kommentér på:
Nolan N104

Annonce