{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PGO T-REX 150cc stjålet
  • #2   4. apr 2013 Pinligt??? Synes det er træls!

• #3   4. apr 2013 Hvad er det som er pinligt ?

• #4   4. apr 2013 Det samme skete med en T-REX 110cc jeg havde for ca. 5 år siden.
    Super ærgerligt, da jeg brugte den som transport til og fra min læreplads på det tidspunkt. Den var lige kommet ud af vinterhiet 3 dage forinden, så de havde sandsynligvis holdt øje med den i noget tid...
    Jeg har aldrig hørt mere til den siden smiley

Anyway, jeg håber at du finder den, men tror dog ikke rigtigt på det. Den er sandsynligvis blev skilt ad og brugt til andet sjov af diverse tosser, da den jo ligner en normal scooter på en prik.
    Hvis jeg var dig, ville jeg bare så småt begynde at lede efter en ny desværre...

• Carsten H
    Carsten H Tilmeldt:
    aug 2012

Emner: 11 Svar: 278
    #6   4. apr 2013 Kik efter nummerpladen et sted i nærheden af hvor den er stjålet. Ring evt. til motorkontoret (skat) og hør om de har fået den indleveret (de prøver at ringe dig op i så fald, men kun en gang). Nr. pladen er det første de hiver af... de vil jo nødigt genkendes i bybilledet.

Min har været stjålet i ca. 2 mdr, da Politiet fandt den en sen aften. De ringede til mig og bad mig skynde mig at hente den. Alt plastic omkring tænding var ødelagt men ikke noget som en tur på ebay.de ikke kunne rette op på.

Jeg havde ikke kasko dengang smiley

..så der er chance endnu for at din bliver fundet også.

• #7   4. apr 2013 Den står ikke i mit område desværre ...
    Men jeg kører bare rundt på min Honda og leder efter den:)

• #8   5. apr 2013 Kom til at tænke på denne , beklager hvis den støder nogle smiley håber din scooter bliver fundet igen

profilbillede
Kommentér på:
PGO T-REX 150cc stjålet

Annonce