{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gsxr 1000 K3/4
  • #1   19. mar 2013 Der er ikke så meget at sige om den andet at det er en fed cykel som køre rigtig godt. Er lidt større rent fysisk end K5 og nyere.

    Der står en rigtig fin een her, og der kan sikkert handles om prisen: (link fjernet)


  • #2   19. mar 2013 vi ved godt hvad du mener.... smiley :)

    mvh


  • #4   19. mar 2013 Det er bare løb og køb hvis du spørger mig

    Jeg har selv haft en K1 GSX-R 1000 som er meget lig en K3-K4
    motoren er bund solid og har masser power både i toppen og i bunden.
    Det eneste man skal være opmærksom på er gearkassen, men det er vidst et almen problem på 1000ccm race cykler der har fået tæv.
    Forhold til en K1 GSX-R 1000 som jeg havde, er K3-K4 opdateret med bedre bremser og affjedring og 5hk mere og lidt bedre motorstyring og andre små ting.
    Jeg har personligt ikke været ude og køre på en K3-K4 men er ikke itvivl om at den køre godt.
    Hvis den køre køre bedre end en K1 (som den jo nok gør) bliver du meget overrasket over hvor nemt den gør det både motor mæssigt og styrer mæssigt..
    Jeg vil mene at sådan en kan handles for 75.000
    Hvis budgettet kan bære det ville jeg klart kigge efter en K5-K6 der skete rigtigt meget med cyklerne fra suzuki i de årgange

    Håber at du kunne bruge mit svar til noget


  • #5   19. mar 2013 Ville også gerne have en k5 og frem men syntes at de pt står til alt for meget..

    Har overvejet at importer en K4 i den limted edtion man ser i uk..


  • #6   19. mar 2013 tror ikke på at import er vejen frem... en k1 1000 koster stadig 45-50 i afgift

    en k5 må kunne handles for 85-90 her hjemme

    for ikke så lang tid siden røg der en k6 1000 for 88.000


  • #7   20. mar 2013 Jeg har kun godt at sige om den. Har selv en, som jeg synes køre fantatisk, både effekt og egenskaber. Men når vejret bliver til det, så ud til forhandler og prøv en,
    Det med gerakasse problem, kender jeg ikke til på Suzuki, men ved at R1 kan have lidt problemer. Jeg kikkede også efter LE i starten, synes den er vildt flot. Men der er ikke mange af dem i DK. Pris, ja et sted mellem 70 og 80. Held og lykke med købet.


  • #8   20. mar 2013 Har også en og kan også kun sige god for den.

Kommentér på:
Gsxr 1000 K3/4

Annonce