914 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

teori prøve teori prøve

hejsa nu har jeg gennem terpet den cd-rom fra (kørekort med drive) med 8 prøver og random funktion.. hvor den selv blander fra alle prøverne... og jeg får enten 1/2/3 fejl i gennemsnit.... hvor er jeres erfaringer med at kunne bestå når at men kan den cd-rom udenad i hovdet...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  teori prøve
  • #1   3. jul 2006 bare ta det roligt.. jeg terpede aldrig andet end når jeg havde de der tvungne timer og bestod uden probs..

• #2   3. jul 2006 Kan kun sige det samme... Havde også 5-8 fejl da jeg terpede helt vildt.. og 2 fejl til prøven.. så tag det roligt og tænk logisk.. ;o)

• #3   3. jul 2006 er der andre end mig der har problemer med det der vejens tilstand og vejens omgivelser/ vejens type... osv...

• #4   3. jul 2006 Ja, hold da k#%¤&, kan huske for 13 år siden da jeg tog mc-kortet, nøj hvor jeg fumlede rundt i vejens type, føre, tilstand, omgivelser m.m. smiley

• #6   3. jul 2006 jeg skal også op.. snart igen igen... 2 gange har jeg været oppe... begge gange med 6 fejl... øv.

men jeg havde gjort det samme som dig.... dog havde jeg det sådan at jeg bare skulle bestå fordi min kører lærer havde fået en prøve til uge 26 og 28.. nu tænker jeg bare på at den skal beståes.. jeg ¨åber sku det går bedre næste gang... men du skal ikke være bange.... dem jeg tager det med. de har begge bestået.. det skal nok lykkes....

• #7   3. jul 2006 Du skal nok bestå. Tag det bare roligt og hvil den øverste etage til du skal op.

Held og lyke ;o)

• #8   3. jul 2006 Det lyder som om, du har fat i den lange ende.

Kør en prøve en gang eller to dagligt til dagen før du skal op. Denne dag holder du fri, så går det smiley

• #9   3. jul 2006 De vigtige ting :o)

Vejens omgivelser.
    Dvs. Bebyggelse og bebyggelsens tæthed. Bevoksning. Skov. Åbne marker osv. langs vejen.

Vejens udstyr/standart.
    Fx. Smal/bred kørebane. Kørebanebelægningsart og tilstand. Kørebanestriber.vejbump. Fortov. Cykelsti. Fodgængerfelt og belysning.

Vejens forløb.
    Dvs. Vejkryds.Rundkørsler. Sving. Bakker. Jernbaneoverkørsler. Vejindsnævringer.

vejens brug.
    Dvs. Trafikkens tæthed og art. Evt bestemt af lokale mål. (Skoler. Station. Indkøbscenter. sportsplads mv)

Vejens type/klasse.
    Fx. Motorvej. Motortrafikvej. Hovedvej. trafiksaneret vej. opholds og legeområde. Gågade.

Hmm det var vist dem.. ordentlig smørre :o/

• #10   4. jul 2006 Jeg terpede også cd-rom i det tidlige forår, og bestod med 3 fejl.
    I ca. et døgn inden prøven, tog jeg hverken prøver, eller læste.
    Så kan hjernen lige nå at få lidt ro, så man ikke er helt rundt på gulvet til prøven.

Kommentér på:
teori prøve

Annonce