{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

min suki bløder lidt {{forumTopicSubject}}

jeg har et lille problem efter en lille tur idag til snaptun med sms vejle kørte jeg selv hjem og den fik så lidt exter gas hjemaf ingen mis lyde eller noget så nu her til aften hvor jeg har været nede at låse dyret fast seer jeg at den har spilt lidt olie på flisen CA 3 dryp på størelse med en gammel femkrone mønt så hvidt jeg kan se er det kommet fra mit numer 2 højreforrør der er lige som om olie løbet ned af forrøret og så dryppet af mit under motor jeg ved ikke noget om motor overhovdet er det noget jeg bør køre til et værksted og få undersøgt ?

2 min cykel er en gsx f 750 suki har et spørgsmål mere der hænger sådan en slags gummi slange ned mit undermotoren vad er den til / vad gør den godt for

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min suki bløder lidt
  • #1   2. jul 2006 Dine to spørgsmål kan nok løses med eet og samme svar: Slangen er en overløbsslange, og netop derfra kan der komme en oliedråbe eller to fra tid til anden – så længe din motorsylte ikke bruger olie / har det den skal ha' på sumpen (jf. alm. oliecheck) så er der ingen grund til bekymring.

• #2   2. jul 2006 ok kanon tak kleen skal lige siges at den har lige været til service og oliestanden er helt ok
    var bare det der med at jeg kan se det enne forrør havde lidt olie på bagsiden smiley

• #3   2. jul 2006 Den slange er den lige der hvor olien ligger nedeunder?

Det kan nemlig måske godt være fra oliefilteret også det sider lige inde bag nr 2-3 forrør.

Thomas

• #4   2. jul 2006 ja 1 olien dryp er tæt på den slange 1 ganske tæt på bundproppen og en der hvor forrørne løbersammen i potten men jeg kan se det enne forrør er ligesom vådt eller sådan
    de andre forrør er knastøre og så det enne forrør der er vådt
    hmm ja jeg måske lidt bange for at jeg måske presset motoren lidt hårdt da jeg ved det er en ældre mand der har haft den før mig men da jeg købte den var den meget død i det og jeg har kunnet mærket mærkbar forbedring var gang jeg har rullet på den så jeg tænke idag skal den havde lidt rigtig gas lol og så gik jeg nok bare i panik da jeg så de 3 dryp olie til aften her ville bare høre om jeg havde klosset i det

Kommentér på:
min suki bløder lidt

Annonce