{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.145 visninger | Oprettet:

balder B
balder B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

suzuki gs 450 s - spørgsmål? {{forumTopicSubject}}

hej forum, jeg har lige fået mig min første mc og det lille mc kørekort! yess!! smiley
jeg har byttet mig til en Suzuki GS 450 s fra 1985.
og jeg er blevet lidt forelsket i den, men jeg står desværre i et dilemma da den jo har 43hk og derfor er en stor mc.. og som sagt har jeg kun det lille kørekort.. så vil høre om det er muligt at få den droslet, om det kan det betale sig, og er det ikke dårligt for motoren? (hvis i kender nogen, eller kan anbefale nogen så lytter jeg)
en anden ting er at jeg har tænkt på at bygge den om til en cafe- racer, så den kan blive lidt mere personlig, men det er jo en gammel maskine og den har kørt ca. 68.000km så er det dumt at smide for mange penge i den? og kan det betyde noget når den skal synes?

den var på vejene sidste år, men den har ikke plade på og den skal synes.. forbremsen virker ikke, så er det fornuftigt at lave det selv inden syn eller kan man få det lavet sammen med synet?
og til sidst, hvor meget koster det at få den på vejen?

ved godt det var en hel del spørgsmål, men håber stadig i vil hjælpe smiley
Mvh, Brejnholt! smiley billeder er på vej smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  suzuki gs 450 s - spørgsmål?
  • #1   6. mar 2013 Km kan du ikke regne med har nok rundet speedometer 1 gang, og få lavet forbremsen kommer jo helt an på hva der er galt med før man kan sige hva det koster. Ombygning kan aldrig svare sig, det skal man kun gøre for sin egen skyld... Man får ikke penge/tid igen ved salg.

• #2   6. mar 2013 Øhhm, hvis du lige har fået det lille kort må du da kun kører 125ccm eller nåede du det før de nye åndsvage regler. Ombygning er kun for din skyld ikke andres. Kan ikke betale sig penge mæssigt, men mange gør det alligevel smiley

Ville lave forbremse og drosling inden syn da du så sparer et syn, den skal synes med drosling og det skal stå på reg atesten.
    Ingen kan svarer dig på hvad det vil koste at lave den, men det kan muligvis godt betale sig at købe en ny'ere bremse master frem for at renoverer den gamle (vis det er den)

• balder B
    balder B Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   10. mar 2013 tak for de gode svar, nu jeg mere klar over hvad jeg vil smiley jeg var så heldig at jeg lige nåde at få kortet efter de gamle regler så må køre op til 35 hk smiley

Kommentér på:
suzuki gs 450 s - spørgsmål?

Annonce