Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af køkkenvæg 500 kr.
  • Opsætning af spots 400 kr.
  • Scooter hjælp start 915 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Havearbejde 500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor mange..?
  • #1   1. mar 2013 mzen kører året rundt.... men suzukien får lige 14 dage mere i skjul.

• #2   1. mar 2013 Havde tiden været der idag, og jeg har fået serviceret mit batteri, så havde fighteren været ude idag.. Men hvis været blir lige så godt i morgen, så køre helt sikkert!!:)

• #3   1. mar 2013 Steffen også selvom der er salt?

• #4   1. mar 2013 kører i dag..det var lidt glat i morges men for pokker det var dejligt at trille en tur. måske skulle jeg køre en lille omvej hjem fra job nu når det er så fedt vejr

• Christian N
    Christian N Tilmeldt:
    maj 2008

Emner: 4 Svar: 290
    #5   1. mar 2013 @Claus

Du kan jo bare skylle den når du kommer hjem hvis du er nervøs for salten

• #6   1. mar 2013 Kører i dag smiley Hvordan kan man andet i det fine vejr? ENDELIG FORÅR smiley

• #7   1. mar 2013 kørte på arbejde i dag men lidt koldt for øjnene med en cross hjelm..

• #9   1. mar 2013 Kører en tur omkring middag, hvor der forhåbentlig ikke er is på vejen smiley
    Vasker den bare når jeg kommer hjem.

Kan godt forstå hvis man har en dyr cykel, at man ikke ønsker at køre hvis der ligger salt.

• #10   1. mar 2013 Har en sv- 1000 hørt lidt om de ikke elsker salt smiley

• #11   1. mar 2013 Min kåbe er desværre stadig hos maleren ellers hade jeg sku været en tur på vejen i dag salt kan jo vaskes af når man kommer hjem

• #12   1. mar 2013 Imponerende at folk kan vaske salte af, det er fuldstændig umuligt og komme ind og få saltet ud af hjørnerne

• #14   1. mar 2013 Piller alle kåberne af hver eneste vinter og vasker motorcyklen under kåberne mm.. Og derfor er jeg øm overfor at køre i salt, men når året er omme og de begynder at salte kan jeg godt finde på at snuppe et par uger ekstra, fordi jeg ved den får en ordentlig rengøring..

men da jeg havde min XT660 så kørte jeg på alle tidspunkter..

venter lige på det første store regnskyl..

• per v
    per v Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 173
    #15   1. mar 2013 gjorde det igår fantastisk vejr.
    Jeg er ligeglad med salt, jeg har min mc for at bruge den, og selvom det er en hyosung, så ruster den ikke af det:)

• #17   1. mar 2013 Livet er ikke evigt... salt skal ikke forhindre mig i ikke at bruge min mc som ikke er en museums genstand men et køretøj. jeg har kørt hvert fald 40 dage i salt... har postede billedet før af min motor herinde, og der var INTET rust, jeg vasker bare lidt når motoren kommer hjem, og er kold, og pga. min personlige religion, giver jeg den lidt electro protect som danner et lag der beskytter mod kondens og holder op til 200c..,

har inspiceret den grundig, og der var kommet lidt rust på et par bolte som nu er skiftet med nye. Det ofre jeg gerne for at få 40 (måske 80) dags køreglæde mere om året...

Salt er så overdrevet... lidt som justin bieber er for piger, bare omvendt reaktion lol. Sidste år mener jeg de saltede til midten af april.

Så nyd salten! Den holder vejen fri for frost, ud og trill, men med omtanke, men nu må i ha' mig undskyldt. jeg skal ud og køre! smiley

• #18   1. mar 2013 Nej livet er ikke evigt, og livet handler (bl.a.) om at nyde sine hobby'er, og vi gør det på hver vores måde... nogle kører året rundt i salt, andre kører kun på bane, nogle kører med sidevogn til træf, sådan er vi forskellige..

• #20   1. mar 2013 Er lige kommet hjem efter at have været ude og prøve en CB 600 F'er. Ganske fin maskine og for satan det er et skønt vejr. Da jeg sad i bilen på vej hjem mødte jeg da tre styk der var ude og trille.

• #21   1. mar 2013 Tog den på arbejde i morges kl 7, og en tur på en 80 kilometers penge, da jeg kom hjem. Skønt vejr, lidt koldt i en sommerdragt dog.

• #22   1. mar 2013 Hej
    Når temperatur blir tocifret ruller vi. smiley

• #24   1. mar 2013 Har taget den frem, vasket og pudset i godt 4 timer nu. Monteret min nye fender eliminator, og som noget nyt i år har den fået nr. Plade lys. Det er der nok nogen der bliver glade for, ellers gør min pengepung. Hvis politiet skulle få ondt i røven over det manglede. Nu vil jeg bestille et nyt batteri, og et service kit. Og når det lander og er monteret, er det nok ved at være tid til jeg får min første tur. God tur til alle jer der skal ud og nyde det gode vejr.

• #25   1. mar 2013 Når der har været et ordentlig regnskyl, og vejene ikke er direkte hvide mere, så trækker jeg geden ud og sæsonen begynder. Satser på en 7 til 14 dags tid..

Ellers super lækker vejr at starte sæsonen på i dag. Go weekend..

• #26   1. mar 2013 jeg havde gjort det hvis ikke det var fordi min cykel stod uden fodhviler og hjul.

• #28   1. mar 2013 Har lige været ude på årets første tur. Med sådan et vejr kunne jeg slet ikke lade være. Saltet genere mig ikke så længe at der ikke er vådt. Det var faktisk slet ikke så koldt som jeg havde frygtet, så det blev til en tur op og ned af strandvejen smiley

• #29   1. mar 2013 Triller ned på havnen i Roskilde om lidt og ser om der er nogle dæk der skal sparkes smiley det er jo forår

• #30   1. mar 2013 Kunne ikke vente smiley har lige hentet den fra vinterhi smiley

• #31   1. mar 2013 Der går nok en 3 uger før min kommer ud.. Skal lige have regn til at få det salt væk først

• #32   1. mar 2013 Hentet idag, og bliver kørt på, kan ikke komme ud at fiske ellers ;o) og det skal jeg jo.

• #33   1. mar 2013 Kørte en lille tur. Skide være med saltet , det er den 1 marts og solen er på himlen.

• #34   1. mar 2013 Alt mit er pulver lakkeret, og poleret.. Det kan sagtens holde til lidt salt..

• #36   1. mar 2013 Nice jones. Glæder mig selv så meget til tirsdag, så jeg kan tage min cykel til mit studie i stedet for et overbefolket tog.

Kommentér på:
Hvor mange..?

Annonce