974 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
13 Svar
Hyggesnak :) Hyggesnak :)
Ved ikke om det har været oppe og vende før dette emne.
men her kommer følgende spørgsmål!
1- Er du bange for at styrte, når du kører en vild tur eller i det hele taget bare er ude at køre?,
2- Er du væltet før?
3- Er du blevet snuppet af politiet før, hvis hvad skete der?
4- hvorfor MC ?
håber i vil svare på det, så vi kan få et lille hyggeemne igang
begrund gerne jeres svar
0 synes godt om
feb 2011
Følger: 7 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 23 Svar: 230
2. Ja ramt af bil og en selvforskyldt.
3. Ja blev stoppet af en patruljebil på vej i skole med 104,5 km i timen kostede 1 klip og 1500 i bøde (750 kr studerende) Så holder extra øje i sidespejlne nu
4. Fordi det er en livsstil og det giver en følelse af frihed, man ikke kan finde andre steder. Og så er det bare afstressende.
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.022
3:
Ja....fik skæld ud af en rigtig gal betjent..... Og en bøde
4:
Fordi at en bil der giver samme fornemmelse, er LAAAANGT udenfor min rækkevidde
maj 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
2. Ikke på min Ninja, men 1 gang eller 50 på Crosseren xD
3. Blev engang stoppet af en MC betjent fordi jeg kørte tæt på 120 havde travlt og troede egentlig godt man måtte køre 80 meeen ups det var en 50'er...
Heldigvis for mig havde han ingen måling på mig men han havde blot bare set mig komme farende. Så slap billigt..
4. MC er det fedeste!
Har altid været en drengedrøm for mig og så har jeg altid haft benzin i blodet..
Men du skal vel også selv ligge nogle svar?
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.839
2. Én gang med 50 i timen, det var med fodhvileren skrantende hen af jorden et par gange med 40 i timen, og så skulle grænsen findes- det var så 50km/t og en mototbøjle der fik skidtet til at dreje om egen akse. Resultatet blev lidt ødelagt hud på fingrerne da jeg (af en eller anden uforkl. grund) havde smidt handskerne.
3. Jeg og en kammerat kørte lidt race, det så politiet men havde ingen målinger, jeg havde (af en eller anden uforkl. grund) ikke kørepap med den dag, men betjentene var flinke, og sagde at hvis vi skulle køre stærkt foregik det på en øde landevej, det gjorde han selv:-)
4. Vidste det med det samme efter første gang jeg prøvede makkernes CBR600. Jeg tænkte "what a rush:)". Så gik sparerunden igang og fik mig et kørepap!
apr 2007
Følger: 10 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 200
3: Det har jeg heldigvis også til gode. Forsøger at hold mig inde for lovens rammer med min kørsel. Det er heldigvis fordelen ved at køre naked, det er også sjovt under 100 :D. Det er jo også sving, der er det sjove ved at køre mc, alle kan finde ud af at køre hurtigt så længe det går lige ud.
4: Har altid været fascineret af alt med en motor og efter jeg fik min første knallert omkring de 9 år har jeg altid villet have en MC
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 229 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 3.584
2: Ikke på MC. Men har været væltet rundt i et sving på min gamle scooter, hvor jeg netop over vurderede egne evner. Det bliver man klogere af.
3: Igen, ikke på MC.
4: Har altid været glad for 2-hjulede køretøjer. Det startede med naboens Yamaha PW50, så min egen PW80. Derfra har det ellers bare taget fart
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 15 MC-er: 4 Emner: 33 Svar: 880
2. Har én gang måtte trille i rabatten med 60-70 efter et ret skarpt sving da der lå grus midt i svinget hvor jeg selvf havde timet mine hjul til at være
3. Er 7-9-13 kun blevet stoppet to gange på mc, begge gange var i sidste sæsson og jeg har da kørt i godt syv år efterhånden
4. Kører mc fordi det er afstressende og jeg kan helt simpelt ikke undvære den
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 101 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.691
2) har været tæt på et par gange, og da jeg var helt ny, kørte jeg udover vejen op på en mark i et skarpt sving, men mine ben reddet det.
3) ikke endnu, men da jeg lånte den til min date (nu kærste) og sad bag på, blev vi stoppet. Der skete ikke noget, bare check.
4) det er meget billigerer at forsikre en mc end en bil, og så kører den længerer, mere mobil og mere " bang for buck"... Spørgsmålet er snarre hvorfor så mange kører bil... Det er jo død sygt.
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 101 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.691
nov 2012
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 43
1- Ja, jeg er virkelig bange for at styrte, jeg kender os mine grænser, men er ikke tvivl om jeg er den eneste der skal ud og prøve grænser af en gang imellem.
2- Ja, 1 gang, 2 min før min køreprøve, jeg fik så nosset mig sammen og tog prøven på en cykel med en halv kobling greb og 4 trykket ribben. og hvis nogen er i tvivl så ja det gjorde så ondt! men jeg bestod!
3- har ikke engang mødt dem på cyklen endnu
4- siden jeg kunne gå kørte jeg på en lille plastik mc, kørt en del cross og lign. så det kom jo helt af sig selv
jul 2011
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 66
2. Kørt galt 2 gange, en bil og et vejskilt kom i vejen.
3. I mine unge dage et par bøder, kørt 2 år i denne omgang, ingen bøder.
4. Er bare afhængig, biler siger mig intet, dvs, så en gang en orange Lamborghini i
Italien den var da fed.
jan 2013
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 8
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 44 Svar: 521
2. Yes, - en enkelt gang..
http://www.motorcykelgalleri.dk/fotoalbum/diverse_mc/16531-styrt_28_06_11
3. Også det har jeg prøvet én gang på MC..
http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/generel-diskussion/187537-aarets_sidste_tur____blev_dyr
4. Da jeg var 7-8 år sagde jeg til min voksne fætter, "Jeg kommer aldrig til at lære at køre bil, - jeg vil kun køre på motorcykel!!!" - Har altid været fascineret, og kører udelukkende for fornøjelsens skyld
Hyggesnak :)