Parkerings skade {{forumTopicSubject}}
Ja så blev det min bike`s tur til og bide i asfalten, men på en træls måde...
Jeg holder parkeret i en parkeringsbås for KUN MC inde i Århus midtby ( lige over for salling til dem der kender århus)
Går en tur ind i salling for og kigge lidt og da jeg kommer ud ser jeg det så, i første omgang ligger jeg ikke mærke til det for min mc står som da jeg forlod den, men da jeg kommer helt hen ser jeg mit venstre sidespejl er bøjet helt tilbage, hmm tænker jeg det var da mærkeligt og i samme øjeblik kommer en som har set det over til mig og siger at ham der holder foran lige har bakket ind i min bike så det væltede ned på venstre side, shit tænker jeg og kigger lidt efter hvad der er sket.
Ridser på forskærm,sidespejl, hele venstre side af frontkåbe, motordækslet, koblinsgreb bøjet og ridset, styrende ridset, og min bagende er "meget" ridset og så mit blinklys er smadret, egentlig sjovt nok så meget der blir skadet af den "bare" vælter ned på siden
Men fjolset der havde gjort det var dog blevet for og vente til jeg kom så vi fik det hele ordnet med forsikring så den er i vinkel, men stadig træls
Så nu kører jeg rundt på en ikke så pæn R6 mere, men kan heldigvis stadig køre
God sommer til jeg alle
Peter S.
okt 2005
Følger: 19 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 45 Svar: 938
Hold da fast det er godt at høre der trods alt findes ærlige mennesker der tør stå ved det de har gjort. Det tror jeg hører sjældenhederne til.
Helt utroligt at høre det. Ellers ville det jo koste dig din selvrisiko hvis du har en sådan.
Den skal jo sættes tilbage til standen før uheldet - så mon ikke det hele falder på plads. Jeg kan forresten anbefale Bille MC. Ypperlig betjening.
Lykke til.
maj 2004
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 3 Emner: 127 Svar: 335
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 2.490
maj 2004
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 3 Emner: 127 Svar: 335
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 221 Svar: 2.307
Virkelig posetivt overrasket over billisten,,,
Bo
sep 2004
Følger: 24 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 67 Svar: 610
okt 2005
Følger: 1 Emner: 51 Svar: 935
jun 2006
Følger: 6 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 767
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.025
Bademester: Lyder som en rigtig god ide! Umiddelbart kunne man synes at det burde være omvent, men når man ser på hvor mange der bare kører deres vej, synes jeg det er dejligt positivt at se at der stadig er ærlige mennesker tilbage. Man kan jo håbe at han bliver så overrasket at han fortæller sine venner og bekendte om det, så også de tør at stå ved det, den dag de selv kommer til at vælte en MC, i stedet for som det ofte er nu, bare at stikke af.
Parkerings skade