Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg kan simpelthen ikke forstå,
  • #1   28. jun 2006 Du har da ikke en VFR750/800 eller en CBF1000

/
    Jesper

• #2   28. jun 2006 Sådan har jeg det også Jan hehe

• #3   29. jun 2006 Den bedste allrounder er da helt klart en top trimmet honda hornet 600, som jeg tilfældigtvis står og har til salg PT...

/Jan

• #4   29. jun 2006 jeg ville da gerne købe den .....
    men prisen er med garanti for høj smiley ifht hva jeg vil gi.
    Vil gi 25000 for en brugt bane mille med oz-hjul smiley

Når det nu er den klart bedste allround cykel, så er det vel heller ikke så slemt ikke at kunne sælge den...

• #5   29. jun 2006 Nu har jeg jo ikke lige set hvad du skal ha' for den, men ting har jo en sjov tendens til at blive solgt hvis prisen er rigtig. Det kræver ikke det store matematiske geni for at regne den ud. ;o) Men lækker cykel ellers. Ville sq gerne købe den af dig, hvis jeg havde kassen til det.

Mvh/

Uffe

• #6   29. jun 2006 Jesper, med al respekt så har jeg haft en VFR 750, og de to cykler kan SLET ikke sammenlignes. De to Hondaer du nævner er til transport og ikke nær så sjove på de små veje, og bremserne er klasser bedre på en Falco.
    Kim, mig ikke forstå?
    Peter S, nej det skulle man ikke tro vel, men når man nu gerne vil have en Factory?
    Uffe B, du har naturligvis ret, men man vil jo heller ikke forære sit kæreste eje væk, og jeg synes prisen er yderst gunstig, men tidspunktet er måske ikke optimalt.
    Jan S, en Hornet er en utrolig lækker, potent og sjov maskine, men jeg ville nødig køre 700 km med høj hastighed på en tysk motorvej på den.
    Mvh.
    Jan L

• #7   29. jun 2006 Jan: Hvilken VFR model har du haft?? Min RC36 var da slet ikke dårlig til sjov kørsel. Men der er jo 10 års forskel på den VFR og din Falco, og tiden falder da kun ud til Falco'ens side. De nyere VFR modeller er jo kendt som de bedste allround maskiner.

/
    Jesper

• #8   29. jun 2006 Jamen det er jo en Aprilla....
    Det er nok derfor. smiley

• #9   29. jun 2006 Det ER den bedste og mest undervurderede cykel! Ingen tvivl!

Jeg vil måske gerne købe dit Renegade kit, hvad siger du til det? Købere gider alligevel ikke betale for den slags..

• #10   29. jun 2006 Marc, hvis jeg sælger til forhandleren, kan vi sagtens finde ud af noget, han vil ikke betale for udstyret, så jeg monterer bare alle original delene. Er du også interesseret i potterne, alu velocity stacks, kulfiberhuggeren og bagdæmperen?
    Jeg har endvidere et spritnyt umonteret pilot power 2CT
    bagdæk, som jeg ikke kan bruge, da Factory kører med 190 istedet for 180.
    Marc, din entusiasme for Aprilia gør, at jeg vil sælge det hele til en MEGET rimelig pris. Hvis ikke jeg får den solgt privat inden fredag næste uge går den forhandleren.
    Mvh.
    Jan

• #11   30. jun 2006 Jesper, jeg må indrømme at det var en gammel svend fra 94, men er nu heller ikke blevet positivt overrasket over de tests, jeg har læst af den "nye" 800. Her tænker jeg især på VTEC-rykket. Må indrømme at jeg ikke selv har prøvet en 800. Respekt for dit indlæg.

Henrik, jeg er ked af, hvis ikke DU synes, at jeg lever op til den høje stil, der efter din mening præger dette forum. Jeg skal fremover gøre mit bedste for ikke at skuffe dig.

Søren P, Hvad gør du hvis vejen en dag pludselig drejer?
    smiley

Jan L

Kommentér på:
Jeg kan simpelthen ikke forstå,

Annonce