Dækværktøjer? {{forumTopicSubject}}
Hellooyw...
Skal til at have gjort banekoen klar til sæson, hvilket også betyder at jeg skal have skiftet dæk på mine fælge..
Har et sæt fælge med slicks og et med gadedæk. Slicksne skal over på de fælge gadedækkenen er på nu, og så skal der regnvejrsdæk på dem hvor slicksne er nu..
Jeg kan jo så godt se at selv hvis jeg får det betalt i jyske $, så har jeg snart brugt det det koster at erhverve sig sådan en dæk afmonterings bandit, samt afbalancerings dims og dækjern..
Men alle disse ting, er de overhovedet noget værd? Fungere de til det de skal, og fungere de til banebrug?
Her er de ting jeg tænker på:
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
Er det bare pislort eller funker det bare?
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.591
Jeg bryder mig dog ikke om afbalincerings bukken med konuser, jeg har 3 forskellige aksler til at afbalancere, de passer til de fleste fælge.
jun 2008
Følger: 19 Følgere: 63 MC-er: 12 Annoncer: 22 Emner: 54 Svar: 529
feb 2009
Følgere: 2 MC-er: 4 Emner: 1 Svar: 239
Hvis du vil holde kanter nogenlunde pæne, skal du køre et par sæt kantbeskyttere.
(link fjernet)
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 191 Svar: 966
Skal også have skiftet dækket på gadecyklen, her til sæson start, så allerede der er det tjent hjem, forudsat jeg kan finde ud af det
Det der afbalancering, hvor godt er det?
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 1.391
Der skal vel også bruges et par stænger af disse.
(link fjernet)
Er der ikke risiko for at beskadige/bøje fælgkanten selvom man har beskyttere på, når man anvender dækjern til at vride dækket af.
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 191 Svar: 966
Hmm.. Det var da et forfærdentlig godt spørgsmål?
aug 2008
Følger: 12 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 371
Dækværktøjer?