904 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Honda CB 400 Eller Jawa 350? Honda CB 400 Eller Jawa 350?

Hejsa allesammen!

Jeg har tænkt mig at købe en MC når jeg engang bliver gammel nok til at få kortet :-)! Jeg har disse to i hovedet, lige nu!

Hvilken vil i anbefale? Hvorfor? Evt. andre i 10-15000 kroner´s klassen i kan anbefale?

Jeg ved godt at CB400 ligger lidt over de 34hk! Hvad kan der ske ved dette (Hvis jeg ikke drosler den)? Hvor stor er bøden?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda CB 400 Eller Jawa 350?
  • #1   24. mar 2004 Lige endnu et spørgsmål!

Ang. reservedele! Hvilken er delene generalt billigst til! Hvilken kræver mest vedligeholdelse?

• #2   24. mar 2004 Lige endnu et spørgsmål!

Ang. reservedele! Hvilken er delene generalt billigst til! Hvilken kræver mest vedligeholdelse?

• #3   24. mar 2004 Hej. Definitely Honda! Har selv kørt cm 400 de sidste tre år samme motor som cb 400 n og har været rigtig glad for den. Mener den kan drosles for omkring 1500 kr. Vil gætte på at den typiske bøde er på et sted mellem 2500 og 3000 kr for at køre på en for stor motorcykel. Er betjenten i rigitgt dårligt humør kan det i teorien hede 5000 kr. og ny køreprøve... Med hensy til reservedele kan man være heldig at finde en god brugt tysker fra 5000 kr... Jawa'en er en totakter hvad skal jeg sige! Du får selvfølgelig en nyrere cykel ved at købe jawa.

• #4   24. mar 2004 Holder også på Hondaen. Har godt nok aldrig kørt på en, men har kørt min fars Suzuki GS400 fra 77. Det virker squ og man kan sagtens have det vildt sjovt på sådan en.
    Har prøvet en Jawa en gang og det kan jeg vist ikke sige noget positivt om... Gå efter en 4-takter.

• #5   25. mar 2004 helt klart honda'en.. det er en fin begynder cykel.. og er altid til at finde stumper til.. startede selv på sådan en..
    køb en cb 350, med en 400 motor på..så får du ik problemer med ordensmagten:-)

Ronni

• #6   27. mar 2004 Jeg har haft Jawa med sidevogn og det er et TRANSPORTMIDDEL...
    Jeg var egentligt godt tilfreds med den, men ikke så
    meget køreglæde. Nu har jeg en "ny" GS400 fra 1980
    den kører godt og sjovt og holder omkring 25 km/l.
    Du kan snildt finde sådan en i din prisklasse og med lidt
    fantasi kan den såmænd blive rigtig najs at se på.

• #7   6. nov 2014 Jeg holder også på Honda'en.

Østeuropæiske 2-taktere kan være mega sjove, men det kræver, at man har sansen for det, og det tror jeg ikke en nybegynder har.

Kommentér på:
Honda CB 400 Eller Jawa 350?

Annonce