{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.348 visninger | Oprettet:

Mens vi venter... De store beslutninger. {{forumTopicSubject}}

Ja et hygge forum mens vi venter på nytåret.

Jeg har tidligere haft oprettet emner om diverse maskiner, gode og dårlige valg osv osv.

Men kan man nogensinde blive helt fast på en beslutning.

Man ser på en VFR fra starten af 90 erne men finder ud af at man for 10000-15000 kan få en meget nyere maskine. Og sådan ændres ens grænser konstant smiley

Jeg har en ide om at jeg nu er havnet mellem 30-50000 helst billigst muligt.
Så nu kigger man fz6, den lidt ældre fazer eller z 750
Gad vide om ens sind nogensinde beslutter sig smiley

Om ikke andet godt nytår til jer alle smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mens vi venter... De store beslutninger.
  • #1   30. dec 2012 Ja, det er ikke nogen let sag smiley

• #2   30. dec 2012 jeg kender det kun alt for godt.. smiley

• #3   30. dec 2012 kender det kun alt for godt, for hver 10k, bliver det sjover. startede selv sådan, med at kigge gsxr 400 til 40k for så at ende med en sv'er til 80k. smiley

• #4   30. dec 2012 Det er skide træls. For man har hurtigt planer med dem alle, og vupti så har man nye ideer. smiley

Fordelen med indsprøjtningsmaskinerne, er nok de relative lette hk mht optimering, powercomander osv. Men samtidig sejre fornuften, og siger at man ikke bør låne penge til sådan et legetøj.

• #5   30. dec 2012 Nyere maskine er ikke lig med bedre maskine, HVIS du tager en Yamaha GTS 1000 fra 1993 koster den 50000 kr, så tager du en Yamaha FJR 1300 fra 2001 koster 120000 kr, STOR forskel på "samme" maskine, men tager du en Yamaha XTZ 750 fra 1991, men vil hellere have en Suzuki V-strom 650 fra 2006 til 10000kr mere. så tager jeg altså XTZ.
    Så prøv, mærk om du får mere i den prisklasse du kikker på.
    T

• #6   30. dec 2012 Der er faktisk ikke noget der tiltaler mig mere ved den ene frem for den anden. Men jeg helst op i en nyere årgang. Men det er da sygt at en gammel vfr skal koste det samme som en blackbird. Prisen på de gamle cykler er hjernedøde.

• #7   31. dec 2012 Uanset hvilken mc man ender med at købe, så findes der altid nyere, hurtigere og bedre maskiner. Den ene dyere end den anden . Jeg købte ny mc i 2011, kiggede dybt i tegnedrengen for at få den mc som tiltalte MIG! Jeg savner intet når først nøglen er drejet og motoren spinder. Det er sq sjovt at følge diverse tråde herinde, om hvad de forskellige har af ønsker til deres mc. Nogle vil have masser af fart, nogle masser af bundtræk, nogle er mærke- fikserede, 2 cyl, 4 cyl, række, v- motor, boxer..... Styling, selvbyg osv.
    Når alt kommer til alt, når solen skinner på en forårsdag, så er det jo bare ud at nyde livet på 2 hjul:-)
    Godt nytår!

• #8   31. dec 2012 Lige præcis. Men hvis man bare ikke kunne fordrage den ene eller anden type.
    Jeg kan se det fede i samtlige typer maskiner. Der bliver heldigvis sorteret lidt ud i det pga helbredet.
    Men ja, smilet når jeg køre på den gamle kone som jeg har nu, er det samme som da jeg blæste afsted på min yamaha.

• #9   31. dec 2012 Nicholai: en er6f'er ville være et godt valg! Den har alt du har brug for!

• #11   31. dec 2012 Jørgen roekaster, jeg har jo lovet dig at du skal ha baghjul, så skal jeg jo ikke kravle rundt på en knallert som din smiley

Kommentér på:
Mens vi venter... De store beslutninger.

Annonce