{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.119 visninger | Oprettet:

Savner sommeren og lyden af Motorcykelen {{forumTopicSubject}}

Jeg var ude og starte svinet op her i dag for lige at høre musikken spille..
Må indrømme at jeg kom til at savne sommmeren, Mc turene og Mc turene med drengene.

Håber i alle har haft et godt år med masser af glæde med jeres mc'er og jeres medmennesker.

Ønsker jer alle et super godt nytår!

Vi ses derude i 2013'

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Savner sommeren og lyden af Motorcykelen
  • #1   28. dec 2012 Tak og i lige måde smiley men fremover så afspil nogle mc klip på youtube, din mc har ikk godt at at blive startet om vinteren medmindre du skal køre smiley

• #2   28. dec 2012 Den blev startet op, og gjort driftvarm smiley

• #3   28. dec 2012 Fed 400RR dog smiley

• #4   28. dec 2012 Jo, det gode vejr kunne vi godt bruge - jeg hører jævnligt dyrene - i går skiftede jeg olie på VFR en, og så skal den jo være varm først - og have lov at synke ned efter skiftet, så jo lyden har jeg da i ørerne.

• #5   28. dec 2012 Jeg havde også en opstart igår, efter at have monteret nye led blink. Så må det godt blive forår smiley

• #6   28. dec 2012 køb en mz - så kan man jo også lige trille en tur... når der klør i fingerne...

• #7   28. dec 2012 Jeg var også lige ude hos min kammi og kigge til cyklen. Den står jo trygt og godt i garagen og venter på foråret. Hjemad blev det så lige isslag og passerede 4 smadrede biler i en vejsænkning. Megafarligt føre i aften:-/

• #9   28. dec 2012 Jens
    nu er det jo ikke bare overtro at en mc ikke har godt af og blive startet op og stoppet igen, uden og ha været rigtig driftvarm. dermed ikke sagt at den dør af det, men det da åndsvagt og gøre noget man ved den ikke har godt af smiley

• #10   28. dec 2012 Rene

Det er i teorien rigtigt - i teorien. Alle koldstarter er slidende. Kondens i udstødninger løber faktisk altid ud gennem potternes drænkanaler:-)

• #12   29. dec 2012 helt enig at det på ingen måde ødelægger den at starte en gang imellem for og høre lyden, siger bare den ikke har godt af det.
    og forskellen på det, og at du starter din og kører hver morgen er at din kommer op på ordentlig arbejdstemperatur, og derved undgår kondens, og samtidig kører under blandet belastning og omdrejninger, hvilket også er sundt for den.
    et godt eksempel er de biler og mc´er der holder på tekniske skoler, som kun står i tomgang for og blive målt igennem og andet. de kan knap nok køre, udstødningerne ruster der hul i pga kondens, og generelt har de det ikke særligt godt.
    er godt klar over der er forskel, men blot et eksempel smiley .. men hva faen, jeg ku da også selv finde på det en dag jeg keder mig smiley

• #13   29. dec 2012 En motorcykel går heller ikke i stykker af at man tager en spandfuld grus og hælder på den, alligevel lader man være smiley men hvis man kører med sin offroader i grusgraven så bliver den udsat for en masse mishandling og grus, men det tjener et formål smiley

Det jeg prøver at sige, jeg BRUGER i den grad mine maskiner, ja nærmest mishandler dem... Men jeg gør det med omtanke når der skal køres hehe

• #14   29. dec 2012 Tjo Mirza

Vi ser nok alle lidt forskelligt på det her. Personligt har jeg svært ved at forstå hvorfor folk betaler så mange penge for legetøj, hvis det ikke skal bruges.

Jeg har vinterforsikring på den ene knallert, og nu skal den køre en tur i regnen - jeg skal da med:-)

• #15   29. dec 2012 Knud du misforstår mig, jeg siger ikke at en mc ikke skal bruges, jeg ser ikke noget problem i at man laver en opstart i vinteren for at køre på den, det tjener nemlig et formål.. Jeg ser bare ikk noget formål i at starte den, og slukke den 10 min senere efter at have kørt i tomgang, i tro om at den er driftsvarmKn

• #16   29. dec 2012 Nej Mirza:

Jeg tror faktisk ikke jeg misforstår dig:-) Jeg skriver netop at vi alle anvender vores legetøj forskelligt - det vigtigste er, at man har glæde af det.

• #17   29. dec 2012 Kan tilslutte mig trådstarter i enigheden om at savnet er ved at være stort..

Godt nytår, må vinteren gå hurtigt

Kommentér på:
Savner sommeren og lyden af Motorcykelen

Annonce