{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

Karakter (Kasper K) {{forumTopicSubject}}

Hejsan!!!

Tager den sgu lige endnu engang.

Jeg skriver dette indlæg da jeg føler mig lidt uretfærdigt behandlet!!! (nej er ikke ved at tude smiley )

KASPER K

Der har en ellers fin lille Yamaha RS 125, har først givet min cykel 5, hvilket jeg selvfølgelig er glad for.

Jeg går ind og vurderer (syntes jeg selv meget sagligt) hvad jeg vil give ham for hans cykel, det bliver til et 3 tal (som er MIDDEL, 3 tallet fordi den mangler forskærm har noget rust og generelt ser lidt "træt" ud).

Herefter bliver Kaspers karakter af min cykel ændret til et 2 tal, fint nok hvis det var hans opfattelse af min cykel, men hvorfor så 5 tallet først???

Kasper, jeg fortryder at jeg bød dig velkommen på denne side, troede at du på trods af dine spæde 15 år var i stand til at opføre dig lidt sagligt og være en del af det fællesskab der findes imellem mc'ister.

Men det var du så ikke!!!!

Jeg har ikke mulighed for lave nogle sanktioner overfor dig!!! Dog kan jeg give dig et 1 tal, dette er ikke for din cykel (syntes stadig at det er fin lille cykel), men for DIG!!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Karakter (Kasper K)
  • #1   23. nov 2004 HÅBER DESUDEN AT ANDRE VIL FØLGE MIT EKSEMPEL OG GIVE HAM ET 1 TAL, IGEN IKKE FOR CYKLEN MEN FOR DEN BARNLIGE HOLDNING HAN BESIDDER!!!!!!!!!!

• #2   23. nov 2004 Og så faldt karakteren til 1

• #3   23. nov 2004 Synes bare man skulle fjerne muligheden for at give karakterer - alle der brokker sig påstår de er ligeglade med karaktererne, men sådan forholder det sig vist aldrig helt?

Hvis den mulighed nu blev fjernet så ville siden måske komme til at handle mere om mc-snak og indeholde meget få sure opstød fra forurettede brugere?

-> Thomas

• #4   23. nov 2004 Ja det der er ihvertfald ikke barnligt..... :o)

Sidder din Caps lock knap fast ?

• #5   23. nov 2004 Tjaaa

Jeg vil ikke sige at jeg er ligeglad, slet ikke...... syntes på en måde at det er dejligt at få en tilkendegivelse på sin cykel.

Men det var nok en god ide at afskaffe det. hellere en kommentar, så man kan få at vide hvad der menes om cyklen, istedet for en karakter som nærmest er lidt intetsigende

• #6   24. nov 2004 Så forsvandt Kasper K!!!

• #7   24. nov 2004 Lige min egen holdning til karaktergivningen.
    Har også selv prøvet det med at karakteren bliver ændret pludseligt og andre sjove ting. Gider ikke rigtig hænge nogen.
    Jeg synes det er en fed side, og er jævnligt inde og kikke, læse, deltage i nogle af debatterne. Er dog helt holdt op med at give karakterer (selvom jeg synes der er nogle rigtig sprøde cykler herinde). Min grund er at karaktersystemet ikke rigtig kan bruges til noget. Det virker sku ikke rigtig!! Selvom der selvfølgelig skal være plads til alle herinde, så er det bemærkelsesværdigt at 680 ud af 841 mc'er p.t. har et gennemsnit på 5 eller derover.
    Er det bare mig, eller holder det bare minus?

Kommentér på:
Karakter (Kasper K)

Annonce