747 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Genforening med Fireblade Genforening med Fireblade

Dejligt, Nu har jeg endelig fået min Fireblade 954 hjem igen,. Efter jeg havde købt den viser det sig der er en teknisk fejl, og får den til Mekanikeren og Spørger her inde om hjælp, efter 6 uger har jeg den hjemme igen. smiley Nu skulle det virke igen, har dog ingen mulighed for at teste. må vente til foråret! smiley God tidlig Weekend der ude!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Genforening med Fireblade
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.711
    #1   29. nov 2012 Kan den da ikke starte siden du ikke kan teste det?

• #2   29. nov 2012 Jo kan den da smiley men det kræver jeg skal ud og køre. og vil jeg ikke når jeg ikke er sikker på om de har smidt salt over det hele, de har nemlig kørt lidt salt ud her i byen.
    Også lige det med forsikringen smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.711
    #3   29. nov 2012 Forsikringen dækker til fredag nat hos de fleste selskaber. Hvis der er tørt på vejen, kan man sagtens køre - man skal bare vaske den når man kommer hjem.

Kan ikke se hvad problemet er. smiley

• #4   29. nov 2012 Daniel vi må lige have din historie fortalt færdig

• #5   29. nov 2012 Problemet har jeg en video med smiley

Og Løsningen på problemet var den der sidder mellem forrøret og resten af udstødningen, det spjæld. det stod forkert. mekanikeren sagde det kunne havde noget at gøre med dem der har indstillet powercommanderen. men Mekanikeren siger os det er meget unormalt at man beholder det spjæld på når man sætter powercommander på. ( vis man os sætter en ny udstødning på) men på min er der jo kun komme ny potte på, ikke full system.

• #6   29. nov 2012 nååå ja det havde jeg jo læst i den gamle tråd , bliver sku spæææændene

• #7   29. nov 2012 Ja meget smiley og del endelig den viden, Det kunne jo være en anden kom ud for det samme. og rart at vide man kan hjælpe smiley og Mange tak for alt det hjælp du kom med! smiley

• #8   29. nov 2012 Er det løsningen er det jo bare dejligt, men kom gerne med en endelig melding til foråret, når du har haft mulighed for at køre den rigtig varm og teste. Hvad kom det iøvrigt til at koste dig med den fejlretning?

• #9   30. nov 2012 Lille update.
    Meget mod min vilje, så tog jeg lige en tur her nu på 40km, og den har ikke hjort det! Jubiiiiiiiii! så nu er jeg glad... smiley Havde glemt en ting ude ved en kunde. suk. smiley nu kommer den hjem i varmen og ud til foråret.
    Prisen? ja indtil videre har jeg kun fået regningen fra første gang mekanikeren tror det var fixet. og den lød på næsten 1500kr. for omkodning af nøgler og lidt tid for at undersøge hvad det kunne være. og ved ikke om jeg får en ny regning. men lød som om jeg ikke fik det smiley
    Kan Varmt anbefale TK motor, I Hjørring 9800. Nordjylland. Han er Honda / Kawa forhandler, og service i top.

• #10   30. nov 2012 Ja det kan du dælme ikke klage over

• #11   30. nov 2012 Nej gør jeg skam heller ikke smiley meget glad og tilfreds, + Jeg fik den kørt hjem til mig i kassevogn,. og ++ jeg havde en låne MC i hele den tid den var på værksted.

Kommentér på:
Genforening med Fireblade

Annonce