{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af mc uden papire?
  • #1   23. nov 2012 Jeg har vist en reg. attest på en GT 380. Køberen kom aldrig med resten af beløbet, så jeg beholdte attesten. Det kunne sgu da være vildt sjovt hvis det var den. Det er over 25 år siden.
    Skal papirerne laves, skal man vist have fat i den sidst registrerede ejer.

• #2   23. nov 2012 Morten:
    Det vil da også være mega frækt hvis køberen havde søgt om nye papirer i dit navn uden du vidste det, det kan du få både polisen og skat til at tjekke.

Der burde vel kunne laves noget hvis den har været reg her i dk tidligere, men mener ikke det har været tilfældet før.

• #3   23. nov 2012 Det er svært at sige om det kan lykkes.
    Jeg har lige prøvet med en bil, og selv om jeg kunne dokumentere at den er dansk, fik jeg klart afslag på registrering, da jeg ikke har kunnet finde tilbage til seneste ejer (afmeldt for 30 år siden).

• #4   23. nov 2012 jeg købte en gammel bil som havde stået på et værksted i 10år og bagefter 5år på en p-plads

det varede 6 måneder og utsallige krumspring før jeg fik fat i reg attesten på den.
    Først fik jeg lavede et stykke papir på at jeg havde købt den af et værksted, det var ikke nok til SKAT. Så spurgte jeg dem hvad jeg så skulle gøre, og de svarede at jeg skulle have fat i sidste reg ejer på den. Ok hvordan gør jeg det? Og så kom svaret sgu fra SKAT med navn og adresse på sidste reg ejer og vupti så fik jeg papir på den.

• #5   23. nov 2012 Har været udsat for en tidligere ejer der ikke ville skrive under på dokumentet, var helt sikker på vi ville fuske. Bilen blev så hugget op, desværre.

• #6   23. nov 2012 det krævede også blod sved og tårer. det sværste havde været at skulle forklare min søn på 3år hvorfor "gammel bil" skulle væk igen. Men ham der "ejede" den var meget forstående og det endte med at jeg betalte ham de penge som jeg fik retur fra ham jeg havde købt den

Kommentér på:
Køb af mc uden papire?

Annonce