3.445 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

M3 Panel hva´ helvede er DÈT nu for noget pis M3 Panel hva´ helvede er DÈT nu for noget pis

Én ting jeg ihvertfald ikke vil prale af, er mine IT-kundskaber, så måske findes der en løsning på ét af mine problemer.

Jeg bliver VED med at modtage nogle fucking irriterende mails, som jeg på ingen måde har bedt om og ikke aner hvor kommer fra.
Det er altid det samme. Nogen med en undersøgelse de åbenbart mener jeg skal deltage i. Tror sq de fik et par håndmadder, hvis jeg ellers ku´ få fat i kraven på dem.
De underskriver sig med:

M3 Panel, Helle R. Oddershede, CEO

Er der nogen her der kan hjælpe med at få det stoppet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  M3 Panel hva´ helvede er DÈT nu for noget pis
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.709
    #1   21. nov 2012 Nederst i den slags mails, står der altid hvordan du afmelder dem.

• #2   21. nov 2012 Hold kæft hvor komisk....... jeg lever virkelig op til det jeg selv skrev smiley
    Jeg var sq efterhånden så gal at jeg overhovedet ikke gad læse alt det lort der stod og da slet ikke det med småt... *S*
    Nu må vi så se om det virker. -Men mange tak indtil videre.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.709
    #3   21. nov 2012 Anytime. smiley

• #4   21. nov 2012 hæ hæ........................... lol lol

mvh

• #5   21. nov 2012 PATTER!!!!!!

• #6   22. nov 2012 Ska vi så ik os ha en omgang røv og nøgler ...............? *S*

• #7   22. nov 2012 Lol

• #8   23. nov 2012 Nej du (Per) der er du sq helt ved siden af. Du er nødt til at komme med en langt bedre og tillige kompetent melding istedet for det der. -Det er SIMPELTHEN for dårligt. Kom nu ind i kampen med alle vi andre helt utroligt seriøse og kloge tror jeg egentlig også!!!!
    Du kunne jo fx skrive pikkemand, tissemand eller et eller andet langt mere kreativt.

I øøvrigt kan jeg da fortælle at jeg har modtaget endnu en spammail, som jeg ikke aner hvorfor fanden jeg skal ha´. Og denne gang HAR jeg tjekket om den kunne afmeldes. Øjnene er ganske vist ikke det de har været, men jeg kan ihvertfald IKKE finde en afmeldings"knap" i mailen.

Den nye SPAM´er:
    Fra: DM Media [mailto:dmmedia@dmpartner.dk]
    Sendt: 23. november 2012 15:34

• #9   23. nov 2012 Bare slet dem ! Vi andre bliver også bombarderet med spam mails hver eneste dag. Det er ikke så galt på private emails, men så skulle du prøve at have en mailaddresse hvor vi handler med mange udenlandske firmer. Der ligger nok 20 stk i spam filteret hver dag + dem der kommer forbi filteret, og bare er pisse irriterende, da man skal tage stilling til dem, inden man sletter.
    Men stadig LOL smiley

Kommentér på:
M3 Panel hva´ helvede er DÈT nu for noget pis

Annonce