assen assen
hej der ude
er lige kommet hjem fra moto gp dejlig weekend med nogle gode løb.
vi havde en underlig oplevelse natten mellem torsdag og fredag der var en dansker der ville kravle op på min kammis telt og det kunne det jo ikke holde til.
det sjove er at vi lå på den sammen camp som de jyder fra mcg, faktisk lige ved siden af.
jeg vil bare sige at det er iorden med teltet og min kammi er kommet sig over chokket af den store røv der sad lige ved siden af hans hoved den nat.
håber også jyderne har haft en god tur.
og nu vækkede vi jer vel ikke i morges da vi kørte ved 6 tiden og kom til at lave lidt noise.
mvh rené c
jun 2005
Følger: 40 Følgere: 41 MC-er: 9 Emner: 49 Svar: 762
Jeg er også lige kommet ind af døren efter en super fed weekend til GP i Assen, det var en kæmpe oplevelse og mit første GP men bestemt ikke det sidste c",)
Rene. Hvis det var SUDOSA i lå på kan jeg kun sige at jeg ikke hørte en pind har til morgen
Jeg ved til gengæld at der var flere der hørte da vi kom til kampen torsdag nat og slog telt op kl. 02.00 for næste dag var der flere der spurgte havd det var for nogle skøre tysker der slog telt op kl. 2 om natten, beklager vi lavede lidt larm, for det var bare 3 af de gæve jyder :0)
Jimmy K
Ps. Vil lige sende en KÆMPE STOR TAK for hjælpen med biletter og camping til Helle (Vejen) og Ronni (Vejen) G
aug 2004
Følger: 34 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 64 Svar: 391
der var jeg nede sidste år.
og hvis man synes det er for vildt de ting der sker i(tyskerlejren) så skal man holde sig væk der nede fra.
der er total fest 24 i døgnet i 4 dage og så er vi ca 150000 mennesker på sammen camp og det er næsten kun tyskere.
vi er nogle der køre der ned om onsdagen så hvis der er nogle der vil have en på opleveren så kan i jo køre med.
mvh rené c
dec 2003
Følger: 100 Følgere: 95 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.476
Jeg synes også den mcg-camp var noget støjende...:-)
Og ja vi hørte jer godt, jeg var selv igang. Med et lign. projekt, om Fredagen tror jeg det var. Men blev overmandet, af en masse med gule veste.... ØV
Nu håber jeg ikke det var, ham Ronni G. fra Vejen der overfaldt din makkers telt, tror ikke han kan huske det nemlig.....;-)
Men godt der ikke skete ham noget, og i havde en go tur.
Vi havde en rigtig fed tur, og hold kæft man føler sig gammel idag. Heineken må ha fordoblet, deres omsætning bare på Sudosa.
Jeg måtte dog stå for skud om Lørdagen, da jeg vist nok havde været lidt højlydt. Og kæphøj over Hopkins pole position om Fredagen... Ta den Ronni G. hahaha
Jeg håber vi ses mange flere derned næste år, vil godt stable noget på benene igen. Med billetter og evt. Camp.
Mvh.
Ronni G.
ps. Jeg hørte godt Jimmy og dem de kom, og lavede en masse larm der midt om natten. hehehe
dec 2003
Nej de er faktisk næsten så kedelige, at man får lyst til at danse på bordene. Bare for at der sker noget, og så er der så andre muligheder. For morskab også, men dem holder vi for os selv......:-)
dec 2003
Er du klar over hvad straffen, for injurier de er....:-)
Du har ingen beviser, og du får mig aldrig. hahaha
Af en eller anden årsag, er der kommet nogle billeder i min besiddelse. Af noget fra den Tyskerlejr, det er nogen jeg straks vil videgive til PET. Da det kan have stor indflydelse, på rigets fremtidige sikkerhed.
Mvh.
Don-G
jul 2004
Følger: 8 Følgere: 27 MC-er: 1 Emner: 66 Svar: 2.814
assen