{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tøj igen
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
    #1   9. nov 2012 Ingen forskel i kvalitet - kun pasform.

De er allesammen lavet efter de samme proncipper med skjulte dobbeltsyninger og reaktionsskum i beskyttelsesskallerne.

• #3   10. nov 2012 og dainese er så nok lige en tand bedre end IXS ........

• #4   10. nov 2012 berik er 2 tænder bedre :P... ej som sajmon siger så er de ens, forskellen er bare designet og pasformen, du kan roligt købe en dragt fra de mærker.

• #5   10. nov 2012 ja jeg må indrømme jeg syntes IXS er det værste skrammel jeg til dato har ejet

skiftede til alpinestars og der er en verden til forskel men ja ud og prøv noget folk kan ikke fortælle dig hva der er bedst kun ud fra deres egne erfaringer

• #6   10. nov 2012 Ja nu har jeg så være ude og prøve og det der sad bedst var RST og alpinstars, Dianise syntes var alt for dyre IXS havde de ikke noget af

• #7   10. nov 2012 prisen er ikke det vigtigste ,når det drejer sig om mc beklædning .....

• #9   11. nov 2012 Jeg er i Skotland for tiden og nu hvor det var søndag kan jeg ikke arbejde så dagen blev brugt til at køre til J&S motorcykel udstyr, for at se udvalgt.
    Og det må siges at være noget andet end i Danmark de et kæmpe udvalg.
    Berik IXS Alpinestars BSK RST Dainese Frank thomas ,osv

Efter at ha se det store udvalg, må jeg bare sige at pris og kvalitet ikke altid hængere samme.

• #11   12. nov 2012 Skotland er okay bare ikke når man skal arbejde her og vejret er værre end i dk.

Jeg har det svære ikke plads til at have det med hjem denne gang min måske næste gang, men nu ved man da hva der passer en og hvad der bare lever lidt på at tøj mærket er kendt

• #12   12. nov 2012 er selv i skotland smiley har været her i lidt over 3 uger og har IKKE set en blå himmel endnu for helvede det regner og blæser heroppe smiley

• #13   23. dec 2012 Så fik jeg købt tøj efter at ha besøgt devise Mc butikker Både her hjemme og i udland, og det er trist at sige det men her hjemme i dk er det småt med udvalget og servicen. Det tøj der er sat ned i de danske butikker er enten flere år gammel model i mystiske farver eller i en størelse som ingen mennesker kan passe. Jeg forstå godt at mange køber tøj på internettet

• #14   24. dec 2012 mm de er jo lidt selv ude om det efter min mening... men hvad fik du så købt ?

• #15   24. dec 2012 Jeg købte et sæt RST pro seriers læderet er lidt tynd i læderet forhold til alpinstars og Ixs men syntes det var det der sad bedst og læderet er mega blød lækker, det var også det enest hvor man fik mere med end bare tøjet

Kommentér på:
Tøj igen

Annonce