{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

Import tilbud fra UK {{forumTopicSubject}}

Har planlagt en tur til UK / Skotland efter en MC.

Har arrangeret kassevogn. Og køreturen.

Så hvis nogen skulle have interessere i at få transporter / afhentet en MC med på vejen for en 3.000,- Så står jeg gerne for at afhente den og levere.. Ville self. foregå sådan at jeg ringer til vedkommende osv. når jeg stod ved MC'en og inspicerede og fik papirer osv.

Tænkte jeg lige ville give tråden en uges tid at løbe på.. Da jeg regner med at tage derover inden for en månedes tid.

Så råb endelig højt hvis det skulle have interesse! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Import tilbud fra UK
  • #1   30. okt 2012 Har du solgt din cykel ?
    Og hvis du skal afsted, kunne jeg godt tænke mig en banecykel..Gsxr 600/750
    Yamaha r6
    Honda cbr 600
    evt en Daytona 675 hvis pris og stand er ok..

• #2   30. okt 2012 #Philipe E

Har ikke tænkt mig at sælge min MC før jeg får den nye på afgift osv. Så intet hasværk med det endnu smiley

Der er massere af billige bane cykler til slag derovre.. Så skulle du finde en som du gerne vil have jeg tager med. Må du endelig råbe højt.

• #3   30. okt 2012 køre du selv turen eller?

• #4   30. okt 2012 Ja regner jeg stærkt med.. Så skal ned i kæderen og finde ekstra holder og strips osv. frem så den / de kan stå sikkert..

De billigeste jeg har talt med omkring import fra UK var DSV. ud af en 5 stk's nu. Som kunne gøre det for omkring 5000kr.. Men så ville den stå sammen med "random stuff" og de ville ikke garantere for ridser eller hvis den skulle falde.. Samt der ingen løsning var at finde på hvordan de ville sikre den i bilen...

Så vil jeg hellere rive de 3-4 dage ud af kalenderen og køre selv og kunne inspicere og vide den står sikkert og bliver kørt pænt under transporten smiley

• #5   30. okt 2012 det kan jeg sq godt forstå... sig til hvis jeg skal tage med som underholdning.. smiley har også ramper og alt det andet skidt.. smiley

• #6   30. okt 2012 Lyder som et hyggeligt alternativ smiley Jeg kan jo lige slå på tråden når der er kommet lidt mere oversigt over hvor og hvornår..
    Samt om evt. personen som ville have en med. også selv vil med på turen..

• #7   30. okt 2012 Begynder at kigge efter cykel nu, og siger til, :))

• #8   30. okt 2012 Lyder spændene Philipe.. Den bil de vil blive hentet i vil de komme til at stå mere end sikkert.. Så vil self. passe på den/dem som var det mine egne.. Hvis ikke du selv vil med over.

• #9   31. okt 2012 Nu bliver jeg nysgerrig, da det både er billiger og hurtigere at hente en mc i Tyskland, hvorfor så England ?

• #10   31. okt 2012 Er på ingen måde billigere.. Pt. er de sports modeller jeg ser på langt billigere i England.
    En helt anden ting er at alle de modeller "racere" i Tyskland der har den mindste smugle ekstra udstyr. Er noget man skal købe særskilt ved siden af cyklen.

Så jeg står med mulighed for at få samme MC i UK med udstyr for 40.000+ og samtidig spare 10.000 på selve cyklen... Så syntes jeg hurtigt UK er billigere..

Men når der så bliver brugt penge på bil / transport / bro osv. osv. så løber det bare hurtigt op på en 9-10k tur uden mad og overnatninger..

Så derfor satte jeg dette tilbud op.. For at kunne dække bare lidt af benzinen.. Og når nu der nettop uden problemer kan stå en MC mere i vognen..

Så kunne det jo nettop være et idealt tilbud til bane-racer eller andet sjov.

---

Men skal da også være ærlig at sige du sikkert kan finde div. forskellige modeller i Tyskland til billige penge.. Har bare ikke være tilfælde med de racere jeg har set på..

Og 3000 tror jeg også en tur til syd Tyskland hurtigt løber op på. smiley

• #11   31. okt 2012 Kunne godt finde på at tage med ( har selv en sprinter, der kan være 3cykler inde i den )
    Skal lige finde den rette undskyldning for at kunne tage med.
    Overvejer nemlig om jeg skal køre banerace i spanien eller tage til Thailand med konen ...

• #12   31. okt 2012 Lyder idealt... Og med den Thailands tur.. Kan du ikke tage hende med i Cirkus næste sommer i stedet og så kan hun få lov at ride elefant der i stedet smiley

• #13   31. okt 2012 Så kan jeg bagefter lege klovn ..lol

• #14   2. nov 2012 Bump...
    Tilbudet står stadig til rådighed

• #15   3. nov 2012 Tilbudet står stadig, hvis flere skulle have interesse...

Kommentér på:
Import tilbud fra UK

Annonce