{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.306 visninger | Oprettet:

V-Can v200 Bluetooth Problem {{forumTopicSubject}}

Hej Alle sammen ville lige høre om der er nogle der har erfaringer med denne hjelm, har lige købt den og kan simpelthen ikke få forbindelsen fra hjelmen til min Iphone til at fungere ordentligt, har prøvet at finde med Koden 0000, men den gider simpelthen ikke.

Ellers må jeg bare ud i butikken og få hjælp til det, men ville lige høre om der var nogle der har haft det problem og fik det til at virke alligevel smiley

Tak på forhånd.
Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  V-Can v200 Bluetooth Problem
  • #1   18. okt 2012 Ahh mon ikke fejlen ligger i æblet på din fon som kun vil acceptere ting med selv samme æble....

• #2   18. okt 2012 Thomas R, syntes det er en meget useriøs kommentar, har aldrig haft problemer med det før, på forskellige enheder, og tvivler på at Apple f.eks. har lavet lydsystemet i vores Mercedes E200 der holder herhjemme, hvor det fungere fint.

Har ikke brug for en Apple hater lige nu, men søger faktisk seriøse svar tak.

• #3   19. okt 2012 Der er nogen BT produkter Iphone ikke kan "connecte" med desværre... så prøve da lige a thenvende dig i butikken og hør dem ad om de evt kunne være behjælpelig med en løsning

• #4   19. okt 2012 prøv at tage hjelmen på.... ved godt det måske lyder lidt sjovt, men nogle hjelme virker kun når de sidder på hovedet

• #5   19. okt 2012 Kunne ikke lade være, har haft en æble tlf og den ville bare dykkerbrille hvis der ikke også var et æble på det jeg prøvede at få den til at virke sammen med. Så det var skam seriøst nok.

• #6   19. okt 2012 Har fået det til at virke, man skulle bare slukke hjelmen, mens telefonen søgte efter den og derefter tænde den igen:)

Men tak for svarene alle sammen:)
    Det er helt i orden Thomas, dog er sådan kommentar stadig lidt irriterende at høre på, der findes ikke noget være end, når man har et lille problem, og folk bare siger, så køb da en ordentlig telefon.

• #7   19. okt 2012 har du prøvet at snakke i den endnu??? har selv kigget på den hjelm nemlig men er lidt nervøs for hvordan den er med vindstød osv...

• #8   19. okt 2012 Prøvede den lige i dag, på min Ninja, som har en dejlig sprød lyd. Opkald, og musik, virker dejligt og lige til smiley så det skal du slet ikke være nervøs for smiley

mvh

Kommentér på:
V-Can v200 Bluetooth Problem

Annonce