1.716 visninger
|
Oprettet:
Harley Sportster {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har købt mig en gammel sportster fra 74. Og jeg kunne godt tænke mig at renovere den lidt hen over vinteren. Er det noget man kan slippe af sted med uden at blive kneppet fuldstændig af SKAT.
Har tænkt på at male den, nyt sæde(Der er solo sæde i forvejen), andre dæk, afkorte bagskærm.
Den er importeret i 2008 som veteran og den tidligere ejer sagde at skat havde taget omkring 60 billeder af den ved syn.
Vil helst ikke ende med en gammel sportster som står mig i 100.000kr, er der jo ikke meget ide i.
apr 2007
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 3 Emner: 113 Svar: 1.035
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 17 MC-er: 3 Emner: 406 Svar: 935
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 3
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 67
HDCN har netop afholdte et orienterings møde omkring ombygning m.m. Her husker jeg det som; ved import af veteran MC – det vil sikker sige ingen afgift betalt? – da skal Harleyen forblive en hvis procentdel original.
Worst case - tab af identitet (74 Sporster) lig med, at betale afgift, hvad SKAT vurderer den er blevet til.
Evt. kontakt www.port6.dk eller synshallen http://www.synshaltk.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=66&Itemid=93 som stod for oplysningerne.
Her blev der også tydeliggjort, hvis nogen skulle være i tvivl; ”Syns regler er en ting - SKAT er en anden ting.”
Harley Sportster