{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.101 visninger | Oprettet:

Læderhandsker Thansen {{forumTopicSubject}}

Jeg har fundet disse handsker mrk. Roleff fra Thansen til 399 kr: http://www.thansen.dk/product.asp?c=7694134698&n=-879431008&pn=-879425245

De sidder bare rigtig godt på min hånd og virker kvalitetsmæssig i orden. Det er læder med beskyttelse på knor samt andre udsatte steder.

Nogle der har erfaring med disse handsker - godt/skidt ? Eller er Thansen produkter de pureste l... ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Læderhandsker Thansen
  • #2   26. sep 2012 Hejsa. Jeg har kørt med disse handsker hele denne sommer og synes de er rigtig gode. Dog er de gået i stykker der hvor man spænder dem om håndledet. Eller læderet og velcroen er gået fra hinanden men virker stadig smiley

Mvh Adil

• #3   26. sep 2012 har kørt med de handsker hele sæsonen, ingen problemer der en lækker handske smiley

• #4   26. sep 2012 Har kørt med dem hele sæconen. De er rigtig gode, og holde godt:)

• #5   26. sep 2012 Jeg har også kørt med en handle fra thansen hele året. Bare ikke den model du viser der men en meget tæt på ??

Jeg er fuldt ud tilfreds.

Jeg købte også mine bukser der da jeg havde fået en jakke i samme mærke, og jeg kan huske den første tur på mc da jeg tog kortet, det regnede så meget at min Kørelære ville stoppe køreturen efter 30 min, hvor vi overrakte ham til at forsætte da det var god træning.

Min makker som også tog kortet havde købt mc tøj for 10,000 kr og han var gennem blødt fra top til tå efter 1,5 times kørsel.

Jeg havde våde støvler og lidt våd på skulderne eller knastør!!

Så jeg vil sige at noget af det som thansen sælger er godt noget andet er noget lort!!

• #6   26. sep 2012 jeg har været uheldig med mine... flere af syningerne er gået efter få måneder...

• #7   26. sep 2012 Jeg købte et par i starten af året og gik en uge så var den ene gået i syningen, fik dem dog byttet til et par andre, og de har holdt til 7000 km og fejler stadig intet så er nu godt tilfreds. Dog tjek lige syningerne inden du køber..

• #8   26. sep 2012 Jeg har den også og er rigtig glad for dem så fra mig.. køb du bare dem og prisen er også helt oki

• #9   26. sep 2012 For 8 år siden gav jeg 1200 kr for et par Dainese - de holder stadigt !

Så 369 for noget man skal være heldig der holder et år?
    Tja bedøm selv om de er pengene værd.

Men gemmer man kvittering kan det jo ikke gå helt skævt.

• #10   26. sep 2012 Simon

Nu du siger du er begyndt at handle der, så har jeg haft en oplevelse der gør at jeg IKKE handler der mere.
    Min søsters far skulle have anden bil, og spurgte om jeg ville hjælpe, jo jo, og fandt en Peugeot 307, dog uden træk på som han skal brugt.
    Thansen pris 2100 kr, ledningsnet 600 kr. var ved at bestille, men kørte til lokale au2parts
    træk kan ikke HELT huske, men mener 1300 kr, og ledningsnet 500 kr, hvert fald blev det 1800 kr KOMPLET, så sparede 33% på et Bosal træk.
    Han SCORE guldet med hans overpriser, ham Thans.

• #11   26. sep 2012 For 2 år siden gav jeg 1200 kr for et par Dainese - de er gået op i syningerne på pegefingrene !

Så 369 for noget der garanteret holder et år?
    Tja bedøm selv om det ikke er pengene værd.

Men gem kvitteringen.

• #12   26. sep 2012 har sådan et par, dejlig bløde og solide.

• #13   26. sep 2012 Jeg købte et par læder handsker hos T.H for 8 år siden, de er stadig fine

• Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Emner: 22 Svar: 806
    #14   26. sep 2012 Det sidste - absolut sidste - jeg købte der var et sæt støddæmpere til en Corolla; De frøs fast den følgende vinter! Ingen reklamationsret. -Fik så et sæt Koni hos en konkurrent til samme pris, de dur. Uanset hvor gerne folk vil rose, er det skodvarer til overpris, hvorfor er det lige at de intet salg har til fagfolk. Men ok, et par handsker, og en dåse wd40, hvis I så gerne vil holde liv i sådan en butik.

• #15   26. sep 2012 Har negle handsker derfra.

De er 6år gamle og holder fint endnu.

smiley

• #16   26. sep 2012 det handler vel bare om kun at købe de produktnavne man har hørt godt om i forvejen, jeg har nu købt meget i th og synes faktisk deres service i odense m er ganske god, har endda fået dem til at samle en cykeltriller i butikken så jeg lige kunne spænde den efter og kører hjem derfra uden at skulle betal ekstra for det, gik blot rundt i butikken og så på varer i mens, det får man ikke mange andre steder til

• #17   26. sep 2012 Ellers handler det vel om at tage chancen en gang imellem og måske blive positivt overrasket

• #18   26. sep 2012 Købte i dyre domme en "plade / liste" til beskyttelse af kofangeren på min nye bil.
    Det klister tape der sad bagpå kunne ikke klistre ordentligt trods det hele var afrenset efter alle kunstens regler.

Desværre er T Hansen fuldkommen hjerne lamme når det gælder den slags reklamationer ... Så kommer der ALDRIG mere 700 kr ud af vinduet og 4 timers efterfølgende arbejde med få klister rester af kofangeren.

Må huske give dem en bedømmelse på Trust pilot.

Deres handsker kan være udmærkede trods det.

• #19   26. sep 2012 Det lyder overordnet til, at dem som rent faktisk har prøvet handskerne mener de er udemærket - tak for jeres svar og "anmeldelse".

I andre der har haft dårlige erfaringer med andre produkter i Thansen kan jeg desværre ikke rigtig bruge til noget i dette tilfælde smiley

• #20   26. sep 2012 Har haft to par Lederhandschue fra TH, og det var det ringeste lort der uden styrt eller overdrevet brug har gået op i syningerne

• #21   26. sep 2012 Har før haft handsker fra t hansen.
    Gik i velcroen efter en uge. Og gik i syningerne efter første tur i regnvejr.

Så køber ikke handsker der mere

• #22   26. sep 2012 Jeg købte et par handske hos t.h, de passede fint og virkede rimelige set i forhold til prisen. Så kørte jeg 2 timer i solidt regnvej, og så faldt de nærmest fra hinanden. Inderhandske, foring og yderhandske var 3 separate enheder.
    Til gengæld købte jeg et par touringstøvler til 5-600 kr på tilbud, og de ser ud som nye nu da sæsonen falder på hæld. Handske næste år bliver et kendt kvalitesmærke.

• #23   26. sep 2012 Det vigtigste er vel ikke hvordan de holder når man cruiser ned af strandvejen, men hvordan de holder når (hvis) man skraber knoerne hen over asfalten under et styrt?

• #24   26. sep 2012 Rigtigt Flex, men jeg har jo støttehjul på, så jeg har halveret risikoen, den vælter ikke i sving. Det betyder ikke at det er kedeligt at køre sidevogn af ældre årgang, slet ikke. Men den lusede sikkerhed i handsken er også en af grundende til at der opgraderes voldsomt næste år.

• #25   26. sep 2012 Nu er Roleff jo et ret kendt mærke, og ikke et af deres egne ding dong mærker.
    Men når det er sagt har jeg altså selv haft dyre mærker af div. mc udstyr og selvom der har stået Dainese eller andet andet kan de skam også sagtens gå i stykker efter ganske kort tid.. Der er f.eks. en syning i mine Berik læderbukser der gik efter 14 dage..

• #26   26. sep 2012 Må på det kraftigste anbefale handsker fra Halvlarson, fandt et par i en rodekasse hos bruunlarsen til 300,- og efter en del regncejrs kørsel ser de ud som da de forlod indpakningen... Minus insektsnask

• #27   26. sep 2012 Hvad er det for noget med opfattelsen af T Hansen:

Her er folk, der tror at deres tændrør fra NGK er efterligninger, deres dæk fra GoodYear er forfalskninger og at deres Castrol olier ikke er Castrol......

Roleff handsker er sgu Rolleff - og en gang imellem har alle fået købt en sendig skidt tråd.

De er helt sikkert OK:-)

• #28   27. sep 2012 What he said ^^^^^^^

• #29   27. sep 2012 Jeg vil give Knud ret.
    Jeg tror ikke der ville gå længe før end at de ville have adskillelige sager på nakken hvis de solgte falske mærkevarer. Ergo må man gå ud fra at de mærker de har er de rigtige mærker og samme kvalitet som hvis man købte det andre steder.

At de så også har noget skodkvalitet imellem er en anden sag. Men det kan man jo også finde hos andre butikker - fysiske eller ej smiley

• #30   27. sep 2012 Jeg har haft mine i 3 måneder, og de sidder ikke *fast* mere i dét at de ryger helt af i velcrolukningen når man er ude at køre..

• #31   28. sep 2012 De fleste fabrikker har en kvalitetskontrol. Nogen gange foregår det sådan her:

De varer der er i orden, sælges under eget mærke i profilerede butikker. Resten kasseres.

De varer der har småfejl sælges under eget mærke en anden type butikker, det er en risikabel taktik.

De varer der har småfejl sælges under et andet mærke i enten profilerede butikker eller andre butikker. Det bruges i stor udstrækning.

Det er meget få steder at varer med småfejl bare kasseres. Hvis der f.eks er en mindre fejkl i syningen eller farvefejl, så syr man bare et andet navn på i nakken.

Jeg så en vinhystade hos Petrus (minimum 5000 kr pr flaske) hælde mange tusind liter vin, hele årets høst, ud i kloakken, fordi smagen ikke var helt perfekt. Det ville mange andre steder føre til fyring på stedet, for han kunne reduceret tabet ved at sælge til til andet brug, eventuelt bare som blandet bordvin uden oprindelse, eller om galt skulle være så til eddikeproduktion.

Kommentér på:
Læderhandsker Thansen

Annonce