{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ktm lc4 vs drz
  • #1   22. sep 2012 Der ville jeg nok vælge en DRZ og montere en fladspjeldskarburator.
    LC4eren kan sagtens men DRZ'en er mere skudsikker og med fladspjelds absolut sjov.

• #2   22. sep 2012 Jeg ville tage en LC4 smiley
    Jeg havde en DRZ for 2 år siden ved siden af en 640´er. Den var dog uden fladspjæld.
    Det jeg synes den falder på er finishen og de komponeneter der er brugt.
    Den virker lidt som en "kina" cykel ved siden af en KTM, uden den selvfølgelig kommer i nærheden af rigtige "Kina" cykler, måske fordi man er vant til KTM som generelt bruger lækre komponenter hele vejen rundt
    De 400ccm er rigelig og husker jeg var lidt overrasket over motoren, dvs at den havde god power, men der er lidt mere ooomph i LC4´eren, hvis man er til det.

• #3   22. sep 2012 Tænker mere ang service, da pengene er små når man læser og ik gider lave det hele tiden. Og så er der funfactoreren! Den må man ik glemme:)

• #4   22. sep 2012 Jeg ville tage DRz da den har langt mellem olie skift og service i forholdsvis ktm, ( der er rigt med tunings muligheder hvis den bliver for langsom )

• #5   22. sep 2012 Hvilke tunings muligheder er der? Den skal jo heller ik blive for pumpet, så skal man jo bare lave service i tide og utide:)

• #6   22. sep 2012 En LC4 er nu ikke svær at servicere.
    Finder du en med stort oliekredsløb er der 6000km mellem olieskift og en uden 3000km. Det tager 10min at skifte olie + filter på begge.
    Ventiler er nemme at komme til og det kræver bare et søgeblad og en 10 og en 12 nøgle (lidt usikker på størrelsen af nøglen)

Så det bør ikke være service intervallet der afgør hvilken cykel du køber!

• #7   22. sep 2012 Tak for hjælpe!

Sebastian - skriver hvis jeg får købt ktm. Du kender sikkert nogle gode hjemme side med ting til disse cykler.

• #8   22. sep 2012 i mine bøger står der 5000 med stort og 2500 uden..
    Ikke at jeg ville køre så langt mellem service på den.
    Men, sandheden er altså at hvis man kører på skidtet fremfor at stå foran grillen er DRZ'en lange mere holdbar.
    Sebastian, hvor mange reelle kørte KM baserer du din personlige erfaring på? ;O)
    Jeg er selv glad for KTM, men enhver form for pendling på en LC4 gad jeg ikke.

Jeg har kørt en del med min X i Skotland, Norge, Sverige og Danmark.
    Mig på LC4 og hende på DRZ.
    Hendes transportstræk var langt sjovere end mine.
    Den har ventiljustering efter 24000km... og service hver 6000....
    Jeg har aldrig turde køre over 3000km på mine LC4 uden at skfte og på DRZen er det bare at køre..

Med den fladspjelds minder dens motorkarakter uendeligt meget om KTM EXC 400 og det er ikke den dummeste maskine at ligne når det skal være sjovt.
    På DRZ har man lige 20 kg mere,, men skal så ikke skifte olie efter 10 timer ;O)

PS.. X'ns blev solgt med så vidt jeg husker +30.000km på klokken og den kørte super. Det er en herinde der har den...

Det eneste der skulel få mig til at anbefale LC4eren fremfor DRZ er hvis du vejer 130kg og er 2 meter høj, så er DRZen for lille..
    Og i det tilfælde ville jeg anbefale en 625 SMC fra 2004 og frem som dne eneste model.

• #10   22. sep 2012 Henrik jeg er godt klar over at du har en del flere km erfaring end jeg har, men det betyder vel ikke at jeg ikke har lov til at have en mening som er anderledes end din ud fra den erfaring jeg nu engang har? smiley

Trådstarter spørger efter 40km ud og hjem igen og så lidt sjov..Det vil jeg nu nok mene en LC4 kan klare..Man må være lidt morfar hvis man ikke kan holde til det på en LC4. smiley

Så er det 2500km / 5000km, det gør nu ikke den store forskel.. LC4´eren er en slidstærk motor. Mht service giver det (med 50 km om dagen) 3mdr mellem olieskift på en med lille kredsløb og 6mdr med en med stort.

Der er kun en ting trådstarter kan gøre, det er ud at prøve begge og så holde det op med det han kan læse sig til på nettet. Eller købe en af begge smiley
    Nu ved jeg ikke hvor stor du er, men jeg er 194cm og 95kg..Jeg synes DRZ´ens fysiske størrelser var for lille til mig.. Især med fuld mc tøj.

• #11   23. sep 2012 Hvad er budgettet egentlig?

• #12   23. sep 2012 Køb min og drop det der KTM halløjsa smiley Min har en fantastisk opsætning smiley

• #14   23. sep 2012 Budgettet er en 35-40

• #15   23. sep 2012 Synes nu ikke den er bovlam smiley Men jo der er da mere smæk i en LC4.
    Gad egentlig godt prøve sådan en drz med fladspjæld. Den jeg havde havde den originale kabunade...

• #16   23. sep 2012 Kommer du en dag forbi Aalborg må du meget gerne prøve min. Den er en rigtig fed opsætning, efter min mening.

Kommentér på:
Ktm lc4 vs drz

Annonce