{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.124 visninger | Oprettet:

berik tøj {{forumTopicSubject}}

hej står og skal ud og købe lidt læder. måler selv 186 og vejer 82, er rimelig smal om hofterne og lid bred op over.

har kikket lidt på en størrelse 58? nogle der har erfaringer med dette mærke og størrelses mæssigt?

skal siges det er en helddragt jeg har kikket på ikke 2-delt

jeg skal selvfølgelig ud og prøve ne først, men ville da gerne lige have en lille ide om det inden smiley

på forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  berik tøj
  • #1   17. sep 2012 Du burde godt kunne være i en str. 58. ellers skal du op i en str 60. det skal jeg og jeg er 189cm høj og vejer det samme som dig. Men der er vel os lidt forskel på tøj størrelserne alt efter hvem der laver det, så det er nok lidt svært for folk at give et rigtigt svar.

• #2   17. sep 2012 Jeg er 182 høj og vejer 78, og jeg bruger størrelse 56, og er super tilfreds med min dragt! smiley

• #3   17. sep 2012 jeg har Berik.. Du kan se billede på min mc profil.. Det er str 54. Og sidder kanon.. Jeg er 188 og omkring 75kg i øjeblikket.. og der er snildt plads til 5-6 kg mere + rygskjold.

profilbillede
  • #4   17. sep 2012 Min er også en str. 54.. Dog strammer den efterhånden lidt.. (Helt sikkert pga. al' den gode man jeg har suget på ferien i sidste uge).. c",)

Meen.. Der er stadig plads til skjoldet og mine "små 83kg/185cm".. (Al'a udtrådt model).. c",)

Købte min ved fc-moto for 4600,- leveret tilbage i 06'.. Og er ganske tilfreds med "Blue Oyster Modellen".. c",)

• #5   17. sep 2012 tak for svarene men kan se det variere meget fra person til person, det jo selvfølgelig heller ikke alle der har samme kropsbygning smiley men er bare bange for at den måske kommer til at side stramt ved overkroppen og løst ved maven osv, og det er jeg ikke så intraserret i. men har aldrig prøvet berik tøj, så der er vist ikke andet for en at komme op på hesten og ud at prøve lidt forskellige størrelser smiley

• #6   17. sep 2012 sidder faktisk pt i min2 delt berik dragt... har lige været ude og lege lidt.. :-)180cm/100kg og lidt blød på midten:-) og det er en str 56.. smiley

profilbillede
  • #7   17. sep 2012 Rasmus, jeg træner, og er lidt ligesom du beskriver dig selv. Jeg er "normal" over hoften, og lidt større over skulder osv. Og jeg passer min str. 56 perfekt, og jeg er rigtig glad for den! smiley

• #8   17. sep 2012 jeg er 180cm, 76kg . og har str 52 i jakke, bukser er vist 48 kun smiley

• #9   17. sep 2012 jeffrey så er det nok en str 56 jeg skal kikke efter har dog kikket efter futura dragter med inbygget rygskjold? (ret mig hvis jeg tager fejl) så rygskjold skal der ikke være plads til, men der må stadig gerne være plads til en stor trøje smiley kunne godt tyde på vores kroppe er af samme bygning, så vil da prøve en 56 også smiley

• #10   17. sep 2012 du kunne også.. (og her ved jeg godt der kommer en helt tosset idee) gå ind på deres hjemmeside eller et par af deres salgs sider.. Og så derefter tage et målebånd frem og se hvad der passer overens med de oplyste mål.?

• #11   17. sep 2012 Det var også en ide smiley

• #12   17. sep 2012 Der er ikke skjold i den dragt du kigger på, har ikke set en dragt med rygskjold indbygget endnu, det er kun tekstil tøjet der kommer med noget skumgummi, der ikke er bedre end en sammentrykket madras.

og der skal altså ikke være plads til en stor trøje inden under, så er det bedre du går efter noget tekstil, koskindene skal sidde stramt, det skal være så du ligner en idiot når du danser rundt for at få dragten af igen smiley

• #13   17. sep 2012 Har Berik str 54, er 185 og vejr godt 80 kg.

• #14   18. sep 2012 Er 186 og 82 kg og kan være i en 52'er

• #15   18. sep 2012 Er 187 cm/ 80 kg og bruger en str 54 todelt..

• #16   18. sep 2012 Der er da godtnok forskellige størrelser til cirka de samme folk smiley

180cm og 75kg til mig og jeg bruger en 50'er smiley

• #17   18. sep 2012 Ja det er godt nok forskellig, var ude at prøve en 54 idag, den blev desværre for lille omkring bryst og skulder, men ellers passede den perfekt.

• #18   19. sep 2012 Husk at de giver sig med tiden... Min 52'er synes jeg også var for stram, men den har givet sig og passer i dag perfekt (det er en heldragt)

• #19   19. sep 2012 Det ved jeg men kunne dårlig lyne den ved brystet og kunne slet ikk bukke eller bevæge mig smiley

• #20   19. sep 2012 Kan du godt have rygskjold på i en 52?

• #21   19. sep 2012 Ja, der er plads til rygskjold. Well - 186 cm og 82 kg kan åbenlyst sidde meget forskelligt. Jeg styrketræner selv en del og har nok det som de fleste vil kalde for en atletisk krop (har ret lav fedtprocent lige omkring 7-8 %). Tænker om du i virkeligheden skulle gå efter en 2-delt hvor bukser og jakke har forskellig str. smiley

• #22   20. sep 2012 Kunne god være smiley jeg træner også og har gjord det nogle år, og det sidder på bryst ryg osv, så kan godt være jeg skulle gå efter en 2-delt i stedet, for at den ikke bliver for stor i livet og benene. smiley

Kommentér på:
berik tøj

Annonce