894 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Testpilot Testpilot

Hej derude smiley
Er stadig ny på 2 hjul, så vil da gerne lige have et råd eller to til, hvordan man kan komme ud og prøve lidt forskellige cykler, for at finde ud af, hvilke cykler der kunne være noget for en?
Tager man bare ud til nogle forhandlere og prøver hos dem, eller er det svært at få lov til det?

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Testpilot
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #1   14. sep 2012 Du kan starte med at fortælle hvor gammel du er...

• #2   14. sep 2012 Jeg er selv ved at tage pappet og jeg regner med at når jeg har det i hus, vil jeg tage ud til en forhandler og spørge pænt om man kan få lov til at prøve et par stykker, for at finde den stil der passer en bedst. Jeg tænker så her at man nok ikke behøver prøve en R1'er for at finde ud af om det er den stil man vil have, men måske prøve noget mindre, men samme sidde position. Men det er bare hvad jeg tænker smiley

• #3   14. sep 2012 Det kan være ligemeget med hvor gammel han er.
    Det er ud til forhandlerne snak med dem om en prøvetur, på diverse mc`er. Du kan slf ikke prøve dem der kræver stort kørekort hvis du ikke har dette.

• Sajmon ™

#5   14. sep 2012 Det er nok derfor jeg spørger om hans alder, skal du se. smiley

• #6   14. sep 2012 Hvorfor så ikke svare istedet for et spørgsmål ? smiley

• #7   14. sep 2012 Jeg er 19, så er med det lille kort smiley
    Så det er nok også lidt begrænset, hvad de har man kan prøve da de jo ikke har dem stående i droslet tilstand smiley

• Sajmon ™

#8   14. sep 2012 Det var netop min pointe.

Det er muligt jeg tager fejl, men det er nok ikke ret mange forhandlere som lader dig testkøre noget du ikke har kørekort til.

Min morale kan ligge på et meget lille sted, så min må du sgu gerne prøve. smiley

• #9   14. sep 2012 Tænkte jeg heller ikke, at de som udgangspunkt ville smiley
    Så det bliver svært at få prøvet nogle forskellige cykler, nu når man har lille kort ?

• Sajmon ™

#10   14. sep 2012 Korrekt - det bliver svært.

Hvor i landet snakker vi om?

• #11   14. sep 2012 Sydøstjylland smiley
    Det er især cykler såsom GSXR 400, VFR/CBR 400 og lignende jeg gerne ville prøve, for at se om jeg overhovedet kan være på sådan en smiley

• #12   14. sep 2012 Hvis du ikke var så anonym så havde du skrevet i din brugerprofil
    Alder Samt Landsdel du fortæller det jo alligevel
    men det kunne have sparet 2 indlæg Så smut lige ind og ret dine oplysninger

Men som de andre skriver så bliver det nok ikke så nemt med stor Mc med den alder

• #13   14. sep 2012 Jeg ved at nogle forhandlere gerne vil have en form for papir på at du har penge til at kunne betale for eventuelle skader, hvis du skulle komme til at lægge en af motorcyklerne ned mens du prøvekørte den.
    - du kan være heldig at der er en forhandler eller to som lader dig prøve motorcykler som kræver stort kørekort. Regn dog med at det ikke er sportsudgaver du får lov at prøve.
    Men prøv at møde op hos forhandlerne og hør hvad de kræver af dig før du kan prøvekøre. - nævn hvilke du overvejer at prøve, så forhandleren ikke siger nej pga de tror du vil prøve alle racermodellerne.

• #14   15. sep 2012 Okay, så må jeg jo prøve og forhøre mig lidt rundt omkring smiley

• #15   15. sep 2012 Prøv hos Bike shoppen i Viborg der vil jeg tro du har gode muligheder

Kommentér på:
Testpilot

Annonce