{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW K 1200 RS; men US model?
  • #1   7. sep 2012 Det er cykler der blev fremstillet til USA markedet men amerikanerne ville hellere have S modellen så BMW tog dem retur. De blev så tilbudt til en favorabel pris til det europæiske marked. De sidste RS blev (så vidt jeg husker) produceret i 05. Den 06 model du er varm på er en af de cykler der har været en tur derovre men sælges herhjemme som 06 modeller. Det som nu via en højesteretsdom skal stoppes.
    Hvis du har stelnummeret kan du via dette link se hvornår den er produceret:
    http://www.realoem.com/bmw/select.do
    Bortset fra alt dette er det en rigtigt dejlig cykel med en smidig motor med masser af overskud. Jeg har kørt godt 40000 på min uden problemer

• #2   7. sep 2012 Nogle af modellerne har et - efter europæisk norm - modificeret indsugningssystem med div. filtre og slanger, der kan nedsætte effekten.

• #4   25. sep 2012 Det var noget bras!

Gearet virkede ikke- kunne kun komme i 1. og 2. gear.
    Kunne i starte igen - batteriet var fladt
    Spejlet raslede sig løst....
    Nej tak!
    Uha - det var lidt pinligt for den aut. BMW forhandler. Den havde kun kørt ca. 40.000 - så det var ikke fordi den var slidt ned.
    Iøvrigt er US modellen med miles i speedometer og i triptæller.... Kan man da leve med.....men.....

Kommentér på:
BMW K 1200 RS; men US model?

Annonce