{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klister prøveplader
  • #3   30. aug 2012 kan jeg få udskrevet klisterplader hos skat, med det samme når jeg er derinde?

• Stich
    Stich Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 10 Følgere: 8 Svar: 26
    #4   30. aug 2012 Ja!

• #5   30. aug 2012 Hej Lasse

Var det igennem for en måned siden!

Ind til Skat med billedlegitimation og reg. attest.
    Pris: 100 kr./dag. De tager kontanter og kun Dankort og Visadankort
    Prøvemærket får du med med det samme.

Til synshallen - syn - synshallen udleverer den endelige nr. plade på stedet
    så du betaler for syn+plade (i mit tilfælde 335+590 kr.)
    Du skal ikke have forsikringsbevis med, synshallen tager direkte elektronisk kontakt med det forsikringsselskab du oplyser på stedet.

• #6   30. aug 2012 Kan man ikke få prøveplader ved at oplyse stelnummer og tidl. reg. nummer? .. det er jo ikke videre fedt at rejse det halve land igennem for at hente en reg. attest så jeg kan skaffe prøveplader smiley

• #7   30. aug 2012 jo du skal bare have stelnummer med, også 100kr + billede id, du behøver ikke registrerings attesten, har du den så kan du lige så godt få nummerplader, hvis den da ikke skal synes.
    har lige været turen igennem for 2 uger siden da jeg skulle hente min nye slæde smiley

• #8   30. aug 2012 Du kan bestille dem over nettet kun med stelnummer eller nummerplade bare log på med nemId også bliver de sendt til dig.

• #9   30. aug 2012 Mange tak for svarene gutter.. i har gjort livet noget nemmere for mig smiley

• #10   11. nov 2012 Jeg læste lige indlægget og kommer lige med et tillægsspørgsmål. smiley

Hvordan fungere de der klister prøve plader? Skal man aflevere dem når man er færdig med dem, og betale for de dage man har haft dem, eller vil jeg kunne hente en imorgen mandag, køre til syn onsdag, og så kun have brugt og betale for en dag? smiley

• #11   12. nov 2012 Du betaler når du henter dem, så siger du bare hvilken dato de skal virke fra, så står datoen på pladerne, når de begynder og slutter.
    De skal ikke afleveres igen det er bare et klistermærke som bliver printet ud, så du hiver det bare af og i skraldespanden.

• #12   12. nov 2012 Super. Tak for det smiley

Kommentér på:
Klister prøveplader

Annonce