1.730 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Intruder VS Intruder VS

Jeg har set mig smålun på Suzuki Intruder.
Men.. Hvornår har sådan en dame rendt for langt?

De findes jo i mange størrelser (600-1400) og aldre.
Noget for/imod de forskellige modeller?

Hælder selv mest til en 750, men hvorfor ikke en 1400?

Sidder nogen derude med de gyldne korn smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Intruder VS
  • #1   30. aug 2012 Jep her er guld kornet! Kawasaki VN 1500 se smiley de intrudere har extern dårlig crome og syntes tanken har en mærkelig form smiley
    Just my 5 cent
    Mvh Jan TMC

• #2   30. aug 2012 Jan det var da et postulat der vil noget. Hvordan kan du generalisere sådan?

Der er mange fra sidst i 80 erne der rigtig nok bobler i kromen, men det er lang fra ALLE.

Michael du kan følge lidt med i denne tråd:

http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/generel-diskussion/185732-for__imod_suzuki_vs_750_intruder

• #3   30. aug 2012 Helt sikkert fin cykel Jan, men den slags er der ikke mange til salg af.
    Og der findes vel altid noget bedre?

Tak for link Dan. Der er lidt at blive klogere på.

Der nævnes dog intet om en VS 1400

• #4   30. aug 2012 var ude og se på 6 intruder og alle var enten bobblet i fælge og skjolde og dem der ikke var bobblet i skjolde var pulverlakeret som jeg skrev : just my 5 cent.
    der i mod var jeg ude og kigge på 4 vn1500 og de 3 (som jeg ikke købte) var fine i cromen. og jeg fik afvide af en suzuki forhandler at cromen ikke var fornikklet på alle intruder fra den alder og så er det bare et spm. om tid ...med mindre man er hysterisk med rengøring af cyklen hver gang den har kørt (overdrivelse fremmer forståelsen )
    mvh
    jan TMC

• #6   30. aug 2012 jeg blev jo nød til at skrive det (er jo kawa mand) men en intruder har en stærk motor der kan kører i evighed det samme med gear osv. alt i alt en bund solid cykel (har 2 i klubben der kørte på dem før de fik HD og den ene havde rundet 100000 uden renovering af motor. find KNUD her inde han er intruder mand og ved rigtig meget om dem han er altid villig til at råde og vejlede også i PB smiley
    mvh
    jan

• #7   30. aug 2012 Alle meninger er velkomne Jan.

Men man skal jo starte et sted og pt er intruder det jeg faldt over.
    Dels fordi der er mange af dem og vel et ok valg som første cykel.

Men der er lang vej endnu. Skal starte på kort om 14 dage, vande pengetræ og finde mønt til mit første køb. Men om det så bliver en Intruder, vil tiden så vise.

Jeg kan nå at ombestemme mig 3-400 gange endnu smiley

• #8   30. aug 2012 Haha. Kawa mænd ved jo bedst. Lige som ham Honda-manden jeg mødte igår.
    Der var shadow gud. Har godt set at Knud er født med kardantræk og risers smiley

• #9   30. aug 2012 nej nej nej KAwar ikke gud ......det er GUDEN over dem alle smiley smiley
    ej pis til side jeg har bare altid været heldig med kawa men som skrevet så er der et par i klubben der kørte truder og de kørte europa tyndt på dem uden nedbrud.-)
    mvh
    jan TMC

• #10   30. aug 2012 Hej med dig.
    Jeg har en super flot og velkørende truder til salg, som du er velkommen til at prøve, hvis du er seriøs interreseret.
    Jeg har selv haft en intruder 1400 (Den Blå) forskellen er mest af alt følsen af størrelsen. 1400cc stor og doven med bundtræk, 700cc lettere, i kørsel med fint optræk og virker lidt hurtigere, og mindre.
    Venligst
    Paw

• #11   30. aug 2012 En skøn cykel at køre på har haft min i 8 år og har aldrig haft problemer af nogen art, du kan da kikke på min, da jeg overvejer at sælge.

• #12   30. aug 2012 Ja men så lyder det nok mest til, at en 6-800 passer tl mig Paw.

Tak for info

• #13   1. sep 2012 Alle VS 1400 har noget møgchrom.

De mindre fra før 88 har bedre chrom end de fleste nyere - der et kobber under!

Teknisk er det kanongode maskiner med meget få sygdomme. Kørselsmæssigt kræver de lidt tilvænning, men de kører godt.

De er sjældent voldkørte, og kan som regel spadsere en voldsom masse km. Jeg har for et par år side haft min egen splittet ad i atomer. Den havde gået 98000. Bevares - man kunne da se, at den havde snurret rundt, men INTET var uden for specs. Nu har den problemfrit kørt 123000 og den går mindst 200000.

• #14   1. sep 2012 Paw's er i øvrigt kanonflot:-)

• #15   1. sep 2012 Det lyder også til at 1400 er afskrevet Knud.

• #16   1. sep 2012 Bør den efter min mening også være - synd - hydrauliske ventilløftere:-)

• #17   2. sep 2012 Tak Knud..

• #18   13. apr 2013 Nu har jeg haft min vs 750 i et år og den køre bare sundt og godt smiley
    Nem at køre med lækkert bundtræk. Chrome er desværre i dårlig stand som der også bliver delt herinde.. En anden til jeg er lidt ærgerlig over, er at jeg ikke rigtig kan finde en måde at få et bredt baghjul på den.. Men alt i alt så er det super lækker og solid maskine at køre på smiley

• #19   13. apr 2013 Jeg skal faktisk lige ud at handle - på min 25 år gamle(123000 km) gamle knallert(VS750) der er i super stand.

Jeg har meget svært ved at forestille mig teknisk bedre konstruktion.

Den kører mindst 100000 mere - det er jeg helt sikker på, at den snildt klarer.

...og lige nu skal den bare til Stenløse og retur:-)

• #20   17. feb 2014 Hej... Solgte min Honda VT 1100 Shadow C2 ACI fra 1997 for 2 år siden. Havde egentlig tænkt på en HD Sportster 883, men det er sku mange penge for en 10 år gammel MC... 100.000 kr. Så nu ender det sikkert med en Suzuki Intruder 750 fra 1989 til 29.000 kr. I stedet for. Jeg tror det er en stabil maskine og så ser den da rasende godt ud og har egentlig en fed lyd... ( dog ikke HD lyd ) ??

Kommentér på:
Intruder VS

Annonce