1.586 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Kom ind i"
Kom ind i dag
Min cykel kom ind i dag, og der er ikke kommet så mange kommentarer og bedømmelser som jeg havde håbet på. Den er et kig værd. Giv en stemme og en kommentar. :)
Min cykel kom ind i dag, og der er ikke kommet så mange kommentarer og bedømmelser som jeg havde håbet på. Den er et kig værd. Giv en stemme og en kommentar. :)
Skrevet af: Niels C - 29. jan 2006
så kom den ind
så kom min mini gixxer ind håber i tager godt imod den og smider en kommentar
så kom min mini gixxer ind håber i tager godt imod den og smider en kommentar
Skrevet af: Jonas L - 2. maj 2014
Så kom den ind i varmen :-)
Så kom den ind i varmen, på det fine tæppe - klar til 4 måneder med pudseklud, tandbørste og vatpind. http://www.motorcykelgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=17244
Så kom den ind i varmen, på det fine tæppe - klar til 4 måneder med pudseklud, tandbørste og vatpind. http://www.motorcykelgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=17244
Skrevet af: Steffen ( Århus ) Miss Z M - 21. nov 2011
Spar penge på din forsikring
sep 2011
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 665
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 44
feb 2011
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 42 Svar: 383
mar 2010
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 40 Svar: 58
kigger på alternativer
Klippet inde fra gruppens forside
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.302
Tag bøden som en mand udtalelsen
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.289
Grauballemanden: Penge sparet er penge tjænt Der er da ingen der gider smide dem efter en dum bøde. Men kommentaren kommer nu nok alligevel
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.698
sep 2010
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Svar: 23
Folk, hvis opmærksomhedsspænd ikke rækker til at spotte en fotovogn, bør slet ikke være trafikanter efter min mening.
Tsk tsk. Du elsker simpelthen at provokere eh?.
Men bortset fra det, er man mand nok til at køre for stærkt så burde man også være mand nok til at kunne tage konsekvensen deraf. Det fjæsbog lala er da lidt plat hvis man spørger mig. Men det gør man jo så ikke.
Fotovogne er SUPER nemme at spotte hvis man er vågen, som BØR være i trafikken, eh?
Det synes jeg sgu ikke er for meget forlangt...
aug 2011
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 22 Svar: 244
Fotovognene vil jeg give dig ret i er nemme og se.. Jeg er sådan set også enig i at når man køre bil, så kører man bil og man bør ikke lave andet! Når det så er sagt, så kan politiet til tider være svære at spotte når de står med deres lasere og tidsmålere og hvad der ellers er.. Her i Aalborg har jeg set et billede fra en af disse Facebooksider hvor politiet har taget kameraet ud af fotovognen og gemt den bag en busk ude ved vejen, hvor fotovognen så er forbundet til kameraet men holder rundt om hjørnet istedet.. Den spotter man ikke sådan bare lige!
Noget helt andet er at det efter min mening er helt fint at man ved der til tider holder fotovogne på nogle strækninger -så er opmærksomheden ekstra skærpet.. Desuden holder de somregel i byzoner hvor man alligevel ikke bør køre for stærkt!
Der er jo et ret klart mønster i hvor de står og ikke mindst hvornår...
maj 2005
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 87 Svar: 407
Kom ind i fælleskabet !!!