{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kom ind i fælleskabet !!!
  • #2   27. aug 2012 Den gruppe i Nordjylland er den rene børnehave, jeg meldte mig ud for noget tid siden fordi folk ikke kunne finde ud af at skrive pænt til hinanden.

• #3   27. aug 2012 VIL DU VÆRE MED I EN SERIØS GRUPPE MED EGEN APP : http://www.facebook.com/pages/Fartkontrol-midt-vest-jylland/138792999552750?ref=hl

• #4   27. aug 2012 Ingen fartbøder er jo ufortjente smiley

• #5   27. aug 2012 @ Simon - Vores app service er desværre blevet blokeret af Facebook.
    kigger på alternativer

Klippet inde fra gruppens forside

• #6   27. aug 2012 så mangler vi bare

Tag bøden som en mand udtalelsen

• #7   27. aug 2012 Jeg troede de var der fordi man skulle kører pænt ikke fordi der skulle penge i kassen, advarsel vil jo få folk til at kører pænt. Men der er så meget jeg ikke forstår

Grauballemanden: Penge sparet er penge tjænt smiley Der er da ingen der gider smide dem efter en dum bøde. Men kommentaren kommer nu nok alligevel smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.698
    #9   27. aug 2012 Jeg har aldrig "synes godt om" noget som helst på fæcesbog, og det begynder jeg ikke på nu. Folk, hvis opmærksomhedsspænd ikke rækker til at spotte en fotovogn, bør slet ikke være trafikanter efter min mening. Jeg kører aldrig over fartgrænsen i bil alligevel, og hvis jeg gør på MC er det steder hvor der aldrig er fotovogne.

• #11   27. aug 2012 Sajmon:

Folk, hvis opmærksomhedsspænd ikke rækker til at spotte en fotovogn, bør slet ikke være trafikanter efter min mening.

Tsk tsk. Du elsker simpelthen at provokere eh?. smiley

Men bortset fra det, er man mand nok til at køre for stærkt så burde man også være mand nok til at kunne tage konsekvensen deraf. Det fjæsbog lala er da lidt plat hvis man spørger mig. Men det gør man jo så ikke.

• Sajmon ™

#13   27. aug 2012 Carsten M - Slet ikke. Jeg er en af dem der mener at trafikken kræver ens fulde opmærksomhed, så hvis man har travlt med at skvadre i tlf, læse avis, rode med papirer, pille ved gps, skrue på radioen, drikke kaffe og noget af alt det andet pis folk laver mens de forgæves prøver at køre bil samtidigt, fortjener man 100% de bøder man får.

Fotovogne er SUPER nemme at spotte hvis man er vågen, som BØR være i trafikken, eh?

Det synes jeg sgu ikke er for meget forlangt...

• #15   27. aug 2012 #42 Sajmon ™:

Fotovognene vil jeg give dig ret i er nemme og se.. Jeg er sådan set også enig i at når man køre bil, så kører man bil og man bør ikke lave andet! Når det så er sagt, så kan politiet til tider være svære at spotte når de står med deres lasere og tidsmålere og hvad der ellers er.. Her i Aalborg har jeg set et billede fra en af disse Facebooksider hvor politiet har taget kameraet ud af fotovognen og gemt den bag en busk ude ved vejen, hvor fotovognen så er forbundet til kameraet men holder rundt om hjørnet istedet.. Den spotter man ikke sådan bare lige!

Noget helt andet er at det efter min mening er helt fint at man ved der til tider holder fotovogne på nogle strækninger -så er opmærksomheden ekstra skærpet.. Desuden holder de somregel i byzoner hvor man alligevel ikke bør køre for stærkt!

• Sajmon ™

#16   27. aug 2012 Nicklas - Dem har jeg spottet selv nu 2 gange. Ikke fordi det var så relevant, for jeg kørte ikke for hurtigt, men jeg så dem begge lige så snart jeg var tæt nok på til at de kunne måle.

Der er jo et ret klart mønster i hvor de står og ikke mindst hvornår...

• #19   28. aug 2012 Det virker ikke med tilfældig fartkontrol. Målet må vel være at få farten ned og ikke udskrive bøder, derfor er faste kontrol-områder, hvor man bliver informeret om blitz kasser fra 2-8 km frem, det som regeringen burde ha indført.. som planlagt. Men det giver vel ikke penge i kassen. Historien viser at forbud, mod hvadsomhelst, ALDRIG har fungeret, mens kontrol ALTID har haft effekt.

Kommentér på:
Kom ind i fælleskabet !!!

Annonce