4. aug 2005 Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
En GOD dag i en GOD sags tjeneste {{forumTopicSubject}}
Så nærmer vi os
Årets Børnehjælpstur starter på Køge Marina lørdag den 25.8 kl. 11.00. Der er samling mellem 10.00 og 10.55, og jeg vil selv være til stede fra kl. ca. 10
Bare mød op og aflever DKK 50 til mig. Til gengæld får du et Rødt bånd at binde om ærmet saom synligt tegn på at du deltager og har bidraget. De indsamlede penge går ubeskåret til en dansk organisation, som beskæftiger sig med børn i Danmark, der har behov for hjælp – i år er det ”Børns Vilkår”.
Kl. 10.55 holder jeg en lille briefing og kl. 11.00 kører vi. Der bliver kørt i et adstadigt tempo – alle kan være med – og der vil være behov for et par opsamlingsstop, hvis vi bliver mange – og det bliver vi jo?.
Ruten bliver: Køge Marina, Vallø Slot, Himlingøje, Hårlev, Dalby, Rønnede, Villa Galina (hvor vi holder ca. 10 min. pause), Haslev, Ringsted, ValsøMagle/Valsølille, Skjoldnæsholm, Kirke Hvalsø, Kirke Såby, Eskildstrup og slutter ved Munkholmbroen, hvor der er reserveret parkeringspladser til os. Her slutter det officielle arrangement, og jeg gør udbyttet til ”Børns Vilkår” op. Forventet ankomst ved Munkholm kl. ca. 13.15.
Efter turen inviterer jeg de, der har lyst, til at køre med mig over Odsherred til Ølstykke, hvor der vil være (endnu?) en kop kaffe eller the i haven eller udestuen – alt efter vejret.
Det skulle i skrivende stund blive fint - 15-20 grader og mellem 1 og 2 mm vand fra kl. 06 til kl. 18!!!!!
Jeg glæder mig til at se Jer alle på lørdag. Tilmelding er ikke nødvendig, bare mød op på Køge Marina?
-og lad os så få en GOD dag for en GOD sag.
Links:
http://www.bornsvilkar.dk/NewsArchive/2012/01/Bornehjaelpsturen-2012.aspx
www.yr.no
www.googlemaps.com søg på Køge Marina - vælg hittet ved restaurant Arken.
Vi ses!
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
En GOD dag i en GOD sags tjeneste