Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda cbr 400 rr - god begyndermaskine?
  • #1   12. aug 2012 400cc'ere har generelt fået tæsk. ..en RR kan jo tage nogle omdr. så ved ikke om cylinderhoveder eller andet motorhalløj KAN være slidt. ..Ellers er honda jo godt. :o)

• #2   12. aug 2012 Altså en CBR400 er sg fed nok, men mht motoren ville jeg nok se efter en VFR400.. Liiige den tand federe..

• #3   12. aug 2012 hvid du gerne vil lære at svinge(race) og godt kan li fart, så er en 400 racer da super fede maskiner at starte på, men hvis du vil på ferieture med oppakning, køre lange dagsstræk eller bruge den til at pendle længere stræk til fra arbejde/skole, så nej smiley
    Mig bekendt er der ikke noget sted dokumentere at hondas 400'er er bedre end konkurrenternes ?

• #4   12. aug 2012 Det er ikk bare en god begyndermc, det er en god mc c i det hele taget, og kan på de små sving/baner følge 600 og 1000 ccm maskiner bare svingene er snævre!

Det er ikke en optimal pendler og rejse maskine nej, men alt kan lade sig gøre.. Jeg er 190cm og har været på en 2000km 3dages tur til tyskland. Om hondas 400 er bedre end andre vil jeg ikk komme for meget ind på, men søg gsxr 400 karburator i forummet, så skal du se hvor mange problemer der er.. En cbr400 har INGEN fejl, udover ensretter som koster 400kr.. Jeg har haft min i 4år og den har fået MANGE tæsk, men har været yderst pålidelig!

Tjek den ud http://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/31442-honda_cbr_400rr_nc29

Hvis jeg skulle gøre mit køb om, så ville jeg dog købe en vfr400r, det er en af de fedeste racere nogensinde (imo) de er bare en tand bedre på alle punkter

• Esben F
    Esben F Tilmeldt:
    sep 2011

Emner: 17 Svar: 454
    #5   12. aug 2012 Med mindre man kunne finde en RVF400...

• #6   12. aug 2012 Ja men de er dobbelt så dyre, men er næppe dobbelt så gode, men uanset hvilken en man vælger så får man en mc som holder prisen! En rvf er ligefrem en investering

• #7   12. aug 2012 V-motoren må da have et lidt bedre bundtræk, tænker jeg

• #8   12. aug 2012 perfekt maskine at starte på, specielt hvis du også vil køre banedage, og du skal IKKE være nervøs for at bare give den nogen tæsk, den er bygget til det og kan tåle rigtig mange af dem

• #9   12. aug 2012 Ville starte med at sige mange tak for alle jeres flotte indlæg, skønt at læse igemmen!

Såådan en vfr400rr er kanon fed som sagt! MEN! det er en v4 smiley jeg er mest til række4 motorlyden! desværre, hvis man dog bare kunne proppe de lækre fælge over på en cbr 400rr så vil lykken være gjort! smiley

• #10   12. aug 2012 Slidte cylinderhoveder........det skal man passe på med:)

• #11   12. aug 2012 har aldrig set en CBR400 der er slidt op , den tager flere omdrejninger : ja
    men motoren er dimensioneret til at leve på omdrejninger

har du forelsket dig , så køb den smiley fed letvægter med rigtig lyd !

Kommentér på:
Honda cbr 400 rr - god begyndermaskine?

Annonce