{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.783 visninger | Oprettet:

Stærkeste kædelås? {{forumTopicSubject}}

Ja, hvilken kædelås er den stærkeste/bedste på markedet pt?

Har søgt lidt rundt og har fundet engelsk Almax som der er blevet snakket om herinde før. og umiddelbart kunne jeg godt hoppe på den her: http://www.almax-security-chains.co.uk/product.asp?s=ehkqnh274475&strPageHistory=category&numSearchStartRecord=0&strParents=73&CAT_ID=73&P_ID=129&btnProduct=More+Details

Så vidt jeg er oplyst, så sender Almax normalt ikke til DK, og fragten skulle også være pebret, så er der nogen der kender alternativer, som kan købes i Danmark, men er i samme kaliber som den der?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stærkeste kædelås?
  • #1   2. aug 2012 Det findes ikke ked af og skuffe dig... Køb du bare en af de billige... Om det tar 3 sek. Eller 5 sek og skærer over med en batteri vinkelsliber ændrer ikke få meget.... Så hellere en god skivelås

• #2   2. aug 2012 Dén der skulle jo netop være sådan en, som ikke bare kan skæres over med en lille akku vinkelsliber smiley Det må da findes i DK? Eller i det mindste i Tyskland eller Norden, eller andre steder hvor den kan sendes til Danmark?

• #3   2. aug 2012 Har selv en almax, serie 5 tror jeg, den helt tykke. Jeg ville korte den 2 led ned med en vinkel sliber, og det tog paent lang tid, samt 2 eller 3 gode skaereskiver. Har du proevet at soege almax in germany eller noget paa google ? Ellers har Almax en ebay, hvor de sender til det meste af verden.

• #4   2. aug 2012 Ja, jeg kan desværre ikke finde lige præcis Almax nogle andre steder end der.

Hvordan har du fået fat i din? Var det noget med fælleskøb for længe siden?

• #5   2. aug 2012 Abus laver nogen gode lås? Dem kan du købe i Danmark, Tyskland, overalt. De skulle være ligeså godt i den stærkeste styrke.

Det tager tid og et par skiver før du er igennem, og det tror jeg alligevel ingen har nosser til smiley

• #6   2. aug 2012 http://www.almax-security-chains.co.uk/

De sender da, taget fra deres hjemmeside.

Delivery
    Almax Security Chains can only accept orders via our on-line shop for delivery within the UK. If you are overseas please either email us max@almax-security-chains.co.uk or call 0044 191 264 2773 or 0044 191 264 2748

Så det er bare at tage kontakt til dem.....

• #7   2. aug 2012 Nej jeg bor ca 50 miles fra fabrikken, saa jeg havde ikke nogen problemer med udenlands levering, Men fanme en god tung solid laas smiley

• #8   2. aug 2012 Ja tak, fandt det selv, og har lige smidt en mail afsted til dem smiley

Tak til alle.

• Kasper E
    Kasper E Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 66
    #9   2. aug 2012 Jeg har selv en kædelås fra Oxford liggende. Den skulle efter sigende kun kunne brydes op med enten en vinkelsliber med diamandskær eller falcks hydrauliske redskaber, men har sjovt nok ikke haft afprøvet om det passer, men synes selv den er af rigtig god kvalitet. Prismæssigt ligger den i samme klasse som den almax du har kigget på.

• #10   2. aug 2012 Vi var en flok der købte sammen og Emil fra Ålborg stod for indsamling af folk der ville ha noget derovre fra, og jeg stod for transporten til Kolding hvorfra de blev distribueret videre på forskellig vis.
    Den store Squire hængelås vejer 950 gram, kommer med 6 nøgler, 3x2, blå-gul-rød, der afløser hinanden sådan at når en farve er blevet væk, så skifter man til den næste i rækken hvilket betyder at den forrige ikke mere kan benyttes i låsen osv.
    Jeg vil anbefale et grundanker til nedstøbning eller skruet i allerede eksisterende betongulv. Ankeret er meget flot og ligger helt i plan med gulvet når det ikke bruges, så ingen skvatter i det.

• #11   3. aug 2012 Det køb var jeg med i ..... i gjorde det bare super.. og vi fik nogle gode låse og kæder... godt gået.... til jer.. smiley smiley

ps.. hmm er nøgler ikke grønne gule røde.. hæ hæ kan sgu ik huske det..

mvh

• #12   4. aug 2012 Busa:
    Hvis man køber den store lås er der 3 x 2 nøgler med, bliver de første 2 væk bruger man den næste i rækken, når den EN gang er blevet brugt, så kan de 2 første nøgler IKKE bruges mere selvom de findes, en sikkerhedsforanstaltning.

• #13   4. aug 2012 Allan...
    det ved jeg.. det er den model jeg har......
    jeg mener bare farverne er grøn gul rød.....

mvh

• #14   4. aug 2012 Nå ja, har ikke lige kigget for nylig, du har sikkert ret.

• #15   4. aug 2012 smiley smiley

Kommentér på:
Stærkeste kædelås?

Annonce