1.817 visninger
|
Oprettet:
leje mc i tyskand? {{forumTopicSubject}}
Jeg har desværre blevet nødsaget til at sælge min mc for hus køb, så savner temmelig meget at kører.... har hørt lidt rygter om, at man kan tage toget til tyskland, leje en mc og kører videre syd på. Det kunne jeg godt tænke mig til næste sommer:)
Så mit spørgsmål er om der er nogen der har erfaringer med det? Kender i nogen gode steder? Hvad er prisen ca? Gerne nogle hjemmesider, så kan jeg allerede begynde at sparer sammen og arrangere da min ferie er slut for i år.
På forhånd tak
feb 2009
Følgere: 2 MC-er: 4 Emner: 1 Svar: 239
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 67 Svar: 198
maj 2004
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 973
Også i Flensborg, kan du eks. leje Suzuki mc´er hos http://www.suzukihaendler.de/home/frameset1.html . De har ingen prisliste på deres hjemmeside; men jeg ved de lejer ud, og at det ca. er samme prisleje som hos Wilhelmsen.
Hvis du vil længere ned med toget, kan jeg anbefale Harzen, der er mange lækre veje at køre på. Der kan du så søge efter motorrad vermietung omkring den by du nu tager til for at se, hvad det koster der.
sep 2007
Så kunne være fedt med en guidet tur. Som sagt fatter jeg ikke tysk, så ville være en smule bekymret at have dem som rejseleder.
Er det ikke noget med at der er nogen danske grupper der arrangere turer man kan melde sig til? det kunne være man skulle starte med det?
Kender i nogen grupper???
maj 2004
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 973
sep 2007
Jeg har først udbetalt et lån i 2015, og først der har jeg råd til mc igen, så ja jeg savner det voldsomt.....
leje mc i tyskand?