{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.461 visninger | Oprettet:

Suzuki VX800 {{forumTopicSubject}}

Hej folkens

Nu har jeg flere gange inden for nyere tid, kigget lidt savlende, på denne øjensynligt fede model Suki.

Desværre har jeg ikke råd pt, men det ligner jo noget for mig. V2er og det nøgne look.
Men hvordan er den kendt, rundt i mc kredse? Det er jo ikke en maskine, som er solgt i mange år og motoren? Hvor kommer den fra?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki VX800
  • #1   29. jul 2012 Den kan vel bedst betegnes som en "civil" udgave af en intruder, med samme motor.
    Hvor den kommer fra? øhh japan tror jeg : )

• Søren O
    Søren O Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 273
    #3   29. jul 2012 VX 800 er skam solgt i danmark (bla. til mig)
    Der er en cykel med et fedt moment, men den er lidt lang så sving er ikke dens stærke side.
    Jeg fik problemer med kardanen. Der sidder nogle låseblik i baghjulet ved chokkoblingen. Hvis disse bliver slidt kæntrer chokkoblingen og den aksel med strålerne sok kommer ud af kardanen bliver kværnet.
    Kostede 16.000,- at få repareret (i 1995).

• #4   19. jun 2013 Har selv en - kommer fra R modeller, så det er lidt af en ændring, men anyhow er det en rigtig god maskine, nem at køre og trækker godt fra bunden. Den er meget stabil specielt ved ligeud kørsel og den kan også svinge, men det er ikke en 600´er.
    Det bedste er nok motoren som er virkelig god, lyder godt og så kardantrækket som også virker godt. Alt i alt en fin maskine til meget billig penge.

Kommentér på:
Suzuki VX800

Annonce