1.995 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

De Fuckeeeen regler De Fuckeeeen regler

Har virkelig gjort i bukserne denne gang. står med min drømme maskine og kan ikke få den indregistreret i danmark fordi den ikke opfylder de nye EU miljø krav til motorkøretøjer lort lort lort.
Købte en honda sp1 i utrolig god stand den har stået i ved en samler hele sit liv og har aldrig været indregistreret kun toldsynet og type godkendet i danmark dog været i danmark hele sit liv.
Hvad fuck gør jeg de vil kun måske give en dispention hvis den opfylder tror det hedder EURO 2 eller 3 krav. hvilket jeg tror den får svært ved.Havde jeg købt den i tyskland og den havde været indregistreret der ville der ikke være nogen problemer fuck det er latterligt forstår slet ikke de regler det er jo fuldstændig den samme maskine er bare fuldstændig nede havde slet ikke tænkt i de baner, havde kun fokus på om alle de papirene var med.
nogen der har haft ligne oplevelser så må de gerne komme positivt input håber på gode forslag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De Fuckeeeen regler
Kommentér på:
De Fuckeeeen regler

Annonce