1.817 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Helt vild sjov super mc Helt vild sjov super mc

Frankie Boy fra Frankie's mc center lokkede mig ud på en Honda VFR 1200 FD model , den med automat gear og hold da kæft den var bare SÅ FED kørte helt fantastisk, vildt sjov og nem , sad bare var ved at flække af glæde , ja det er ikke til at sætte ord på , er bare smask forelsket i sådan en .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Helt vild sjov super mc
  • #1   26. jul 2012 prøvede en hos probike, det spiller helt godt, fandt dog ikke rigtigt ud af hvordan man får den tilbage til automatgear når man er begyndt at skifte manuelt, men måske man skal holde stille ? uanset bliver det nok ikkemit problem foreløbigt- 300K+ er også en slags penge

• #2   26. jul 2012 Det gad jeg godt nok ikke, automatgear hører til på lastbiler og taxier

• #3   26. jul 2012 Jeg har prøvet gearet på deres nye 700 ccm, det virker superfedt, nærmest som VW's DSG gear. Til sportslig kørsel skifter man manuelt via skifteren på styret, så den ikke fx gearer op midt i et sving. Om jeg så ville betale merpris for systemet; nej, det tror jeg ikke. Men døm det ikke ude før det er prøvet.

• #4   11. aug 2012 Tommy Panda

Det er jeg slet ikke enig i. Jeg har haft det på adskellige biler og der er ikke meget, det er lettere at vænne sig til.

Jeg prøvede FD versionen af min VFR og den skiftede gear i rundkørsler to gange for mig. Det holdt mit nervesystem ikke til, så jeg valgte den manuelle FA model. Siden har jeg hørt, at systemet (automatikken) efterhånden tilpasser sig kørerens stil, så jeg har nok valgt forkert. Men....VFR har slipperkobling og man bruger faktisk kun venstre greb når man holder stille. og så har den kraft og dynamik nok til, at man fakkertalt ikke behøver sidder skifte gear hele tiden.

Men det er en FED MC - selv om min søn påstår, at det ikke er en MC men en tunet Fiat Punto.

• #5   12. aug 2012 Hej har nu haft den i 11dage 'ja jeg købte den' kørt lidt over 1000 km og jeg må sige jeg er stadig smask forelsket , så må i mene hvad i vil , men min personlige mening er at om ti år vil der være mange mc'er med automat gear .

• #6   12. aug 2012 Dennis:

jeg tror du har ret - satans osse.

• #7   12. aug 2012 Må jeg spørge hvor mange km i kan vride ud af en tank fuld benzin ca.... Har hørt nogen sige at man ikke kan køre mere end 170 km på en tankfuld benzin...det synes jeg godt ikke meget for sådan en større mc....

• #8   12. aug 2012 automatgear - airbag og eldrevet... Det er bare vejen frem..........................................................................

• #9   12. aug 2012 Jørgen BG

Nu ved jeg ikke helt hvilken MC du spørger til, men VFR 1200 blev at MC touring nyt sat til ca. 8 km/l, hvilket er absolut hen i vejret. Jeg kører typisk 16 km/l og har 18,5 l i tanken. så kan du regne selv. Jeg er lige kommet fra ferie, og her har jeg meget tit ligget mellem 18 og 19 km/l. Rækkevidden er lidt mindre end det man antager som normalt for en touringcykel, men når man er så gammel som mig, skal man alligevel af mindst hver anden time, og så går det jo fint! mellem 250 og 300 km vil jeg sige.

• #10   12. aug 2012 Tillykke Dennis - så bliver det vist ikke meget bedre smiley Held og lykke med den.

• #11   13. aug 2012 Motorvejskørsel med 140km/t 18,6km/l. Fint syntes jeg .

• #12   13. aug 2012 Dennis, det er også min erfaring, at den kører længst mellen 140 og 160 kmt......

• #13   14. aug 2012 Hej....ok, det er jo slet ikke så ringe endda..... da jeg netop læste i MC Touring nyt, var jeg ved at få kaffe galt i halsen..hehe...

Kommentér på:
Helt vild sjov super mc

Annonce